تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 7:42
کد خبر : 1835

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان:

هوای چهارباغ را داریم

هوای چهارباغ را داریم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهد که روزانه بازدیدهایی از محور چهارباغ عباسی صورت می‌گیرد و ضمن آموزش و توجیه کامل کسبه جهت رعایت حقوق شهروندی، نسبت به آزادسازی مسیر پیاده‌راه و رفع موارد سد معبر اقدام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،  گذر چهارباغ عباسی یکی از اصلی ترین معابر و فضاهای شهری در اصفهان به شمار می‌رود که در اوقات مختلف روز و شب تعداد قابل توجهی از شهروندان و گردشگران را به سوی خود می‌کشاند.

در این راستا، تأمین امنیت گذر چهارباغ همواره یکی از مهم ترین دغدغه‌های مسئولان و مدیران شهری بوده است و نسبت به بهبود کیفیت این فضای شهری و رفع نازیبایی‌های آن تلاش شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان دراین باره به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهد که روزانه بازدیدهایی از محور چهارباغ صورت می‌گیرد و ضمن آموزش و توجیه کامل کسبه جهت رعایت حقوق شهروندی، نسبت به آزادسازی مسیر پیاده‌راه و رفع موارد سد معبر اقدام می‌شود.

روح‌الله ابوطالبی می‌افزاید: گشت‌های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به منظور حفظ نظم شهری از محور چهارباغ بازدیدهای مستمر دارند و از حضور متکدیان و دست‌فروشان در محور چهارباغ جلوگیری می‌کنند.

او توضیح می‌دهد: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مسدودکردن معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسبه، سکنه یا هر شخص دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام کند.

ابوطالبی از شهروندان می‌خواهد تا از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری، مشکلات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر مدیریت کردن شهر با مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در میان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.