تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 - 3:39
کد خبر : 2404

از برگزیدگان پرونده خبری وخبر خوب تجلیل به عمل امد

از برگزیدگان پرونده خبری وخبر خوب تجلیل به عمل امد
همایش استاندارد روابط‌عمومی ایران با حضور اساتید صاحب سبک، کارشناسان روابط‌عمومی، اصحاب رسانه و متخصصان علوم ارتباطات در اصفهان،شهر گنبدهای فیروزه‌ای برگزار شد.

این همایش که در محل سازمان همیاری شهرداریهای استان اصفهان برگزار و از برگزیدگان جشنواره ملی خبر ایران با رویکرد پرونده خبری و خبر خوب نیز تجلیل به عمل آمد.
محسن کبیری مدیر اجرایی همایش استاندارد روابط عمومی ایران گفت:حضور اساتید برجسته ، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی در این همایش اهمیت بسزایی دارد.
محسن کبیری مدیر اجرایی همایش استاندارد روابط عمومی ایران گفت : حضور اساتید برجسته ، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی در این همایش اهمیت بسزایی دارد و شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در یک رویداد الهام بخش و تعاملی با مباحث جدید، به روز و کاربردی روابط عمومی آشنا و در راستای افزایش مهارت های خود از آن بهره مند شوند .
وی با اشاره به اینکه استانداردهای تعریف شده وعلمی نقش کلیدی در ارتقا و توسعه صنعت ارتباطات دارند افزود : این همایش بستری برای ارائه موضوعات مرتبط مبتنی بر استانداردها در حوزه روابط‌عمومی است و ‌ آخرین دستاوردهای این حوزه در دو سال گذشته ارایه خواهد شد .
کبیری ارتقای سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب در حوزه روابط‌عمومی‌، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور را از اهداف برگزاری این همایش دانست و تصریح کرد : این کنفرانس در دو بخش “روابط عمومی استاندارد ایران” و”مدیریت بحران در روابط عمومی ” برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه کمیته برگزاری این همایش با حضور صاحب‌نظران ، صاحب‌ منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط ‌عمومی شکل گرفته است افزود : اعضای این کمیته با تدوین شاخصه هایی اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از میان اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب خواهند کرد .
مدیر اجرایی این همایش با بیان اینکه نتایج مطالعات نشان می دهد که خلاقیت، نوآوری و تمایزی که منجر به ایجاد “نقطه عطف” می شود عنصر مهم در فرایند برنامه ریزی و کاری روابط عمومی است گفت : سازمانهای خدمت رسان به مردم باید روابط عمومی خلاقی داشته باشند و ایجاد روابط عمومی خلاق، وابسته به حضور تاثیر گذار مدیر خلاق است .
کبیری با بیان اینکه در عصر رسانه‌ها شاهد شکل گیری شبکه‌های مجازی هستیم ادامه داد : امروزه تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و شبکه‌های جدید مجازی و رسانه‌های دیجیتال در شکل‌گیری افکارعمومی نقش مهمی ایفا می‌کنند،
وی افزود : در عصر پرشتاب شکل گیری رسانه‌های متنوع و فنون ارتباطی خاص قرار داریم و روابط عمومی ها برای انتقال پیام، یک شاخص بزرگ مدیریتی محسوب می‌شوند.
مدیر اجرایی همایش با اشاره به اینکه روابط عمومی بیش از هر زمان نیازمند و تشنه خلاقیت و نوآوری است گفت : به همین دلیل فعالان عرصه روابط عمومی باید خلاقیت را سرلوحه اقدامات و برنامه ریزی ها خود قرار دهند .
علی وطن خواه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.