تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 13:15
کد خبر : 3793

نمایشگاه اصفهان، پیشران اقتصاد شهری اصفهان در سالی که گذشت

نمایشگاه اصفهان، پیشران اقتصاد شهری اصفهان در سالی که گذشت
محمد گیوی معــاون بــرنـامه‌ریــزی، بــازاریـابـی و تـوسعـه بــازار شرکت نمایشگاه‌ استان اصفهان: ظرف دو سال گذشته با استراتژی جدید، شاهد تحولات راهبردی و تاکتیکی در این مجموعه هستیم که با رسالت و روح فعالیت نمایشگاهی همخوانی دارد. 

وی افزود:ر این رویکرد نمایشگاه محل تبادل ایده‌ها، نظرها و برندها، آشنایی بازدیدکنندگان با کالاها، خدمات و فنّاوری‌های ممالک مختلف، گسترش مبادلات تجاری، جلب سرمایه‌گذاری و بسترسازی جهت تبادل تجربیات اقتصادی و اجتماعی، محصولات گوناگون در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار و رشد و توسعه اقتصادی کشور به‌ویژه استان اصفهان با استفاده از نیروهای مجرب و شیوه‌های نوین و خلاقانه است.

در این رویکرد تأکید شده که صنعت نمایشگاهی به‌عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های تجاری دارای اثر تراکم و انتشار بسیار قدرتمند اقتصادی است که می‌تواند به‌طور مؤثر رشد اقتصادی و تجاری در استان را ارتقا بخشد و تحولات مثبت دامنه‌داری را برای تولید و عوامل تولید استان به ارمغان آورد.

🎯 جایگاه نهادی نمایشگاه در این چشم‌انداز بسیار موردتوجه است و این مجموعه تلاش دارد، نقش نهادی خود را در برقراری پل ارتباطی برای توسعه شبکه‌های تولید، تجارت و صادرات با سازمان‌دهی رویدادها و همایش‌های داخلی و بین‌المللی ایفا کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.