تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 11:11
کد خبر : 3777

اسکان بیش از نیم میلیون مسافر نوروزی در اصفهان از ۲۴ اسفندماه تاکنون

اسکان بیش از نیم میلیون مسافر نوروزی در اصفهان از ۲۴ اسفندماه تاکنون
اسکان بیش از نیم میلیون مسافر در اصفهان از 24 اسفندماه تاکنون و استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود از جمله اقدامات کمیته‌های مختلف ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزها و شب‌های گذشته بوده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در دهمین شب میزبانی از گردشگران نوروزی، میزبان حدود ۱۱۴ هزار نفر بودیم که منجر به تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، اسکان بیش از ۴۷ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش و بیش از ۱۳ هزار نفر در منازل استیجاری شد.

جواد شفیعی با اعلام اینکه از بیست‌وچهارم اسفند تا شامگاه ۴ فروردین ماه بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در اصفهان اسکان یافته اند، گفت: در مجموع از ابتدای شروع فعالیت ستاد (بیست‌وچهارم اسفند) بیش از ۹ هزار خودرو وارد مجموعه باغ فدک شده است.

استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان نیز با بیان اینکه ۶ نفر از نیروهای غواص آتش‌نشانی با ۳ خودرو اطراف زاینده‌رود مستقر هستند، گفت: روز ۴ فروردین ماه ۱۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در ۲ شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.

محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام اینکه در روز چهارم فروردین ماه مسافران نوروزی یک هزار و ۷۷۷ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند، افزود: نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک ۲۸۷ کپسول گاز پیک‌نیک و ۵وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند.

او از برپایی ۹۳ چادر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) در روز ۴ فروردین ماه خبر داد و گفت: در ورزشگاه ولایت ۱۲۰ چادر، در ورزشگاه امیریه ۶۴ چادر و در امام‌زاده هفتشویه ۲۴ چادر مسافرتی برپا شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.