تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 12:49
کد خبر : 3735

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد خدمات سفر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳

آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد خدمات سفر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ از چند ماه پیش آغاز شده است، گفت: در حال حاضر تمام کمیته‌های ستاد، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مهدی بقایی با اعلام این خبر گفت: چند ماهی است که فعالیت‌های ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ آغاز شده و شورای سیاست‌گذاری در پنج جلسه به تصمیم گیری درباره سیاست‌های کلان سفر در سال جاری پرداخته است.

او با بیان اینکه تمامی کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، افزود: کمیته‌هایی از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجرایی، آمار و برنامه‌ریزی، امنیتی انتظامی، اطلاع‌رسانی و اسکان با حضور هتل‌داران، آموزش‌وپرورش و خوابگاه‌های دانشجویی به فعالیت می‌پردازند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تمام ایام نوروز سال جاری مصادف با ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های تمام کمیته‌ها اجرای برنامه همراه با حفظ هنجارهای جامعه و در راستای گردشگری و مهمان‌نوازی شهر است که امیدوارم با وجود تجربه سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

او با تاکید بر اهمیت اقتصاد گردشگری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما، بررسی شهرهای مبدا سفر به اصفهان است و از این‌رو تیمی در حال بررسی است تا بتوانیم اطلاع‌رسانی خوبی به مسافران در خصوص فضاها و امکانات اصفهان انجام دهیم.

بقایی با بیان اینکه مجموعه باغ فدک طبق سنوات گذشته به‌صورت یک کمپ روباز میزبان مسافران خواهد بود، ادامه داد: یک برنامه ویژه برای فاز سوم دریاچه باغ فدک در نظر گرفته شده است که شاید در ایام نوروز به قسمت آبگیری برسد، اما به‌طور قطع در ایام تابستان یک پروژه بسیار خوب برای مسافران و اهالی شمال شهر در باغ فدک افتتاح خواهد شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.