تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 12:58
کد خبر : 3790

مهدی کاوه زاده خبر داد

راه های ارتباطی شهروندان اصفهانی با شهرداری تسهیل می شود

راه های ارتباطی شهروندان اصفهانی  با شهرداری تسهیل می شود
معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم ۱۴۰۳، شهروندان بتوانند به منظور برقراری ارتباط تلفنی با شهرداری مرکزی از سرشماره ۳۱۳۷۷۰۰۰ و برای برقراری ارتباط با مناطق شهرداری از تلفن‌های ۳۱۳۷۷۰۰۱ تا ۳۱۳۷۷۰۱۵ استفاده کنند.

مهدی کاوه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری چکامه سرا اظهار کرد: یکپارچگی در خدمات فناوری اطلاعات و درگاه‌های ارتباط با شهروندان یکی از راهبردهای اصلی شهرداری اصفهان می باشد که از مصادیق آن می‌توان به اپلیکیشن «اصفهان من» و «میز خدمات الکترونیکی» شهرداری اصفهان نام برد. وی افزود: شهرداری اصفهان با بهره‌گیری از سر شماره ۳۱۳۷ نسبت به راه‌اندازی درگاه واحد ارتباط مردمی از طریق بستر تلفن اقدام می‌کند و زیرشماره‌هایی که دارای الگوی مشخصی هستند در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوای شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم سال ۱۴۰۳، شهروندان بتوانند به منظور برقراری ارتباط تلفنی با شهرداری مرکزی از سرشماره ۳۱۳۷۰۰۰۰ و برای برقراری ارتباط با مناطق شهرداری از تلفن‌های ۳۱۳۷۰۰۰۱ تا ۳۱۳۷۰۰۱۵ استفاده کنند. کاوه زاده ادامه داد: شهروندان می‌توانند سر شماره ۳۱۳۷ را شماره گیری نموده و چهار شماره آخر که مربوط به هر یک از کارمندان خواهد بود را شماره گیری نمایند. داخلی های کارمندان سازمان فاوا به صورت پایلوت در وبگاه سازمان فاوا به نشانی ict.isfahan.ir اطلاع‌رسانی شده است. به‌طور مثال شماره مستقیم روابط‌عمومی این سازمان ۳۱۳۷۷۱۳۷ و شماره ۳۱۳۷۷۰۰۰ شماره اپراتور عمومی سازمان فاوا است، همچنین هر کارمند، شماره منحصربه‌فرد و مستقیم خود را خواهد داشت، زیرساخت فنی این خدمت به صورت پایلوت در سازمان فاوای شهرداری ایجاد شده است. وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری اصفهان نزدیک به ۵۰ حوزه کسب و کاری دارد که هر کدام از حوزه ها دارای چند خط شهری با شماره‌های غیرمرتبط است، در همین راستا شماره‌های مختلفی نیز برای خدمات شهرداری به شهروندان ارائه می‌شد، همچنین اگر از طرف کارکنان شهرداری با شخصی تماس گرفته می‌شد، با نمایش شماره عمومی سازمان مربوطه امکان شناخت و رصد تماس‌گیرنده وجود نداشت که این موضوعات در نهایت سردرگمی شهروندان و پیچیدگی در ارتباط با شهرداری و پیگیری امور را به دنبال داشت. کاوه‌زاده ادامه داد: قابلیت‌های ویژه‌ای در سرویس تلفن مبتنی بر شبکه وجود دارد که کارکنان شهرداری و شهروندان بر اساس برنامه زمانی تهیه شده از آن بهره‌مند خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.