تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 9:59
کد خبر : 3833

 رسالت بخش خارجی و بین الملل نمایشگاه اصفهان

 رسالت بخش خارجی و بین الملل نمایشگاه اصفهان
واحد نمایشگاهها و رویدادهای خارجی و بین المللی شرکت نمایشگاه اصفهان در راستای تحقق اهداف سازمانی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای معرفی توانمندی‌ها بالفعل و پتانسیل‌های بالقوه صنعتگران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان و کشور، در دوشاخه موازی و مکمل برنامه ریزی های هدفمندی را مدنظر قرار داده است.

در بخش اول حضور در رویدادهای بین المللی برون مرزی در قالب برپایی پاویون ملی و اعزام هیات های تخصصی تجاری بازدید از نمایشگاههای معتبر دنیا را برنامه ریزی نموده و سازماندهی و برپایی پاویون ملی در نمایشگاه بین المللی صنعت حلال مالزی (MIHAS 2024) در شهر کوالالامپور، سازماندهی و برپایی پاویون ملی در نمایشگاه بین المللی صنعت حلال نیجریه (HALALEXPO) در لاگوس و اعزام هیات تخصصی بازدید از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین و اعزام هیات تخصصی بازدید از نمایشگاه مواد غذایی روسیه از جمله موارد پیش رو در سال میلادی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ خواهد بود.

در بخش دوم میزبانی از غرفه داران خارجی، دعوت از متخصصان خارجی برای بازدید از رویدادهای نمایشگاهی پیش رو در شهر اصفهان و برگزاری سمینارهای بین المللی با موضوعات مختلف مدنظر قرار گرفته است.

از هرگونه نقطه نظر، پیشنهاد، طرح تجاری و برنامه همکاری با هدف توسعه و ارتقا بیش از پیش جایگاه شهر، استان و کشور در عرصه بین الملل استقبال می شود. ۳۲۶۱۱۶۱۵ ۳۲۶۱۱۶۱۴ ۳۲۶۱۲۵۵۹

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.