تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402 - 7:02
کد خبر : 2768

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان خبر داد:

بهره‌مندی ۲۸۸۷ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان

بهره‌مندی ۲۸۸۷ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر استان اصفهان
مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ماه۱۴۰۲، دو هزار و ۸۸۷نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت معاونت جوانان هلال‌احمر استان اصفهان و ۹۹۴ نفر نیز از خدمات امدادی و بشردوستانه اکیپ سحاب بهره بردند.

مهدی ردانی پور اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا یکم فروردین‌ماه توسط معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان تعداد ۹۸ مورد عملیات و خدمات صورت گرفته است که از این تعداد ۴۴ نفر انتقال مصدومان به مراکز درمانی، ۸۱ نفر نجات‌یافتگان، ۳۴ اسکان‌یافتگان و ۴ نفر رهاسازی شدند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲ هزار ۸۸۷ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت معاونت جوانان هلال‌احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و ۹۹۴ نفر نیز از خدمات امدادی و بشردوستانه اکیپ سحاب بهره بردند.

وی افزود: همچنین ۲ هزار و ۴۶۸ نفر کودک از فضای دوستار کودک و ۹ هزار ۱۹۳ نفر به پست‌های ثابت معاونت جوانان هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کردند و هزار و ۹۱ نفر مسافر از خیمه‌های نماز بهره‌مند شدند.

ردانی پور گفت: ۸۹۳ نفر به داروخانه هلال‌احمر و هزار و ۳۶۹ نفر به مرکز توان‌بخشی استان مراجعه کردند و از خدمات معاونت بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال‌احمر استان اصفهان در این مدت بهره بردند.

مهدی ردانی پور با بیان اینکه هزار و ۳۳۲ نفر در پست نوروزی و پایگاه‌ها آموزش دیدند، عنوان کرد: در این مدت ۳ هزار ۱۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.