تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 23:49
کد خبر : 2998

امیر کشانی، پانزدهمین جانشین کازرونی برکرسی ریاست اتاق بازرگانی اصفهان

امیر کشانی، پانزدهمین جانشین کازرونی برکرسی ریاست اتاق بازرگانی اصفهان
نخستین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان دوره دهم با حضور کلیه اعضا برگزار و امیر کشانی به عنوان پانزدهمین رییس اتاق بازرگانی اصفهان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،اتاق بازرگانی اصفهان از سال ۱۳۱۰ تحت عنوان اتاق تجارت اصفهان به همت حاج محمد حسین کازرونی و جمعی از تجار و فعالان اقتصادی تاسیس گردید.
امیرکشانی ۴۵ ساله دارای کارشناسی ارشد مدیریت و مدیرعامل مجتمع چاپ ماتریس است.وی در ابتدای دهه ۹۰ کمیته جوانان اتاق بازرگانی اصفهان را به همراه تعدادی از جوانان زیر۴۰ سال راه اندازی کرد و در انتخابات دوره هشتم اتاق توانست رای اعتماد فعالان اقتصادی را کسب کند و بر کرسی هیات هیات نمایندگان بنشیند.

وی در دوره هشتم توانست شورای عالی جوانان را در ساختار اتاق ایجاد و زمینه ای برای حضور جوانان مشتاق به فعالیت های تجاری و تولیدی فراهم سازد ولی در دوره نهم این شورا از سوی رییس وقت منحل و از ساختار اتاق حذف گردید.

کشانی همچنین ریاست کمیسیون آموزش اتاق را برعهده داشت که راه اندازی متسا (مرکز آموزش و توسعه سرمایه انسانی ) از مهمترین دستاوردهای وی به شمار می آید.ایجاد دفتر منطقه ای اتاق جوانان بین الملل (JCI) در اصفهان از دیگر دستاوردهای کشانی در دوره هشتم هیات نمایندگان بود که آن هم مورد بی توجهی هیات نمایندگان دوره نهم قرارگرفت و از ساختار اتاق حذف گردید.
امیرکشانی دومین عضو از خانواده کشانی است که به عنوان نماینده فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی حضور می یابد .پیش از این محمد کشانی پدر وی و بیانگذار چاپ ماتریس به عنوان عضو هیات نمایندگان در دهه ۷۰ انتخاب شده بود.پیش از این برادران کسائیان به صورت خانوادگی و نسل دوم پس از سید جواد کسائی در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی حضور داشتند.
گفتنی است کشانی در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان توانست بیشترین آرا را در بخش بازرگانی با شعار اتاق سه هزار نفری و یاران کازرونی به خود اختصاص دهد.
همچنین در این جلسه یاسرطیب نیا به عنوان نایب رییس اول،جعفر فوده به عنوان نایب رییس دوم ،علی صفرنورالله به عنوان خزانه دار و احمد خوروش به عنوان منشی هیات رییسه انتخاب شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.