تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 4:28
کد خبر : 1856

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان:

از طرح‌های جدید تفرجگاهی و فضای سبز استقبال می‌کنیم

از طرح‌های جدید تفرجگاهی و فضای سبز استقبال می‌کنیم
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: اولویت شهرداری حفظ و ایجاد فضای سبز در شهر است و در این راستا از طرح‌های جدید تفرجگاهی و فضای سبز استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایاگاه خبی چکامه سرا  مهدی بقایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های منطقه دو شهرداری اصفهان، اظهار کرد: نظافت شهری و حفظ پاکیزگی محله‌ها برای مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است و مردم نیز تأکید زیادی بر نظافت معابر، خیابان‌ها و محله‌ها دارند و از طریق ۱۳۷ درخواست‌های خود را اعلام می‌کنند.

او با اشاره به ضرورت نظارت دقیق بر عملکرد حدود ۱۷۰ نیروی پاکبان فعال در حوزه نظافت شهری منطقه دو افزود: اولویت شهرداری حفظ و ایجاد فضای سبز در محله‌ها و ساماندهی و ایجاد تفرجگاه‌های شهری، به‌خصوص در محله‌های منطقه دو است اما انتظار داریم برای ایجاد و حفظ فضای سبز جدید طرحی با بودجه مناسب ارائه شود.

هزینه ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومانی برای نگهداری از فضای سبز منطقه

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان نیز در این بازدید، با اشاره به ایجاد عرصه ۵۳ هکتاری فضای سبز در شهرک پرتو و پارک کوهستانی در این منطقه، اظهار کرد: با توجه به ضرورت ایجاد فضاهای تفرجگاهی و توسعه فضای سبز اکولوژیک، با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز نسبت به احداث فضای سبز ۵۳ هکتاری در مجاورت شهرک پرتو و پارک کوهستانی اقدام کرده‌ایم.

محمد صیرفی‌نژاد افزود: البته با توجه به محدودیت منابع مالی در این منطقه، انتظار داریم مدیریت شهری در حوزه توسعه و نگهداری این مجموعه تفرجگاهی حامی مالی منطقه دو باشد.

او با بیان اینکه ماهیانه مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه دو هزینه می‌شود، تأکید کرد: افزودن هرگونه فضای سبز جدید نیازمند جبران مازاد هزینه است که انتظار داریم اعتبارات آن برای مجموعه ۵۳ هکتاری شهرک پرتو فراهم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.