تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 8:09
کد خبر : 1997

معاون فرهنگی شهردار اصفهان مطرح کرد:

هم‌اندیشی برای طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلانشهرهای کشور

هم‌اندیشی برای طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلانشهرهای کشور
معاون فرهنگی شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم هماهنگ عمل کردن کلانشهرها در حوزه‌های فرهنگی گفت: امیدواریم راه حل‌های مشترک ما به طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلانشهرهای کشور کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا، مجتبی شاه‌مرادی در خصوص برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مشترک با مسئولان فرهنگی شهرداری مشهد افزود: تبادل نظر‌های خوبی در حوزه‌های مختلف در این نشست‌ها صورت گرفت. در بازدیدها و هم اندیشی‌ها تلاش کردیم با ظرفیت‌های کلانشهر مشهد که در حوزه‌های مختلف فرهنگی پیشرو است آشنا شویم و همچنین از فعالیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و حمایت از دانش بنیان‌ها فراهم شده بود بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه کلانشهرهای کشور به رغم تفاوت‌ها، مسائل و مشکلات مشابهی دارند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد دیدن راه‌حل‌هایی که برای مسائل یکسان در کلانشهرها هست می‌تواند راهگشا باشد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: تبادل نظر‌های خوبی در حوزه‌های مختلف با دوستانمان در شهرداری مشهد صورت گرفت. این تبادل نظرها کمک می‌کند که مسیرهای طی شده را مجدد پشت سر نگذاریم و از ظرفیت‌های یکدیگر با خبر شده و به هم افزایی بیشتر نیز کمک می‌کند.

شاه مرادی با اشاره به برداشتن قدم هایی رو به جلو برای بهبود اوضاع فرهنگ کشور، خاطرنشان کرد: بازسازی ساختارهای فرهنگی طبق بیانات رهبر معظم انقلاب نکته‌ای مهم بوده که امیدواریم راه حل‌های مشترک ما به طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلانشهرهای کشور کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.