تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 8:35
کد خبر : 2207

مدیر خانه جوان اصفهان:

آشنایی با فرهنگ کار و کارآفرینی در «سینما به توان ۷»

آشنایی با فرهنگ کار و کارآفرینی در «سینما به توان ۷»
خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری فصل جدید «سینما به توان ۷» با محوریت فرهنگ کار و کارآفرینی اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا ، مدیر خانه جوان در این باره اظهار کرد: «سینما به توان ۷» رویدادی است که به آشنایی با فرهنگ کار و کارآفرینی می‌پردازد و مخاطبان آن نوجوانان، جوانان و علاقه‌مندان به مباحث کارآفرینی هستند.

فاطمه اکبرزاده افزود: این برنامه از سوی خانه جوان با مشارکت اعضای اکوسیستم کارآفرینی از سال گذشته آغاز شده که به دلیل شیوع بیماری کرونا ادامه پیدا نکرد.

او خبر داد: فصل جدید این برنامه در تابستان سال ۱۴۰۱ آغاز و در ۷ جلسه برنامه ریزی شد که در هر جلسه یکی از مباحث کار و کارآفرینی همراه با نمایش یک فیلم سینمایی و مستند مورد بررسی و گفتگو قرار می‌گیرد.

مدیر خانه جوان خاطرنشان کرد: در این برنامه مشارکت کنندگان اعضای اکوسیستم شتاب‌دهنده هاب اصفهان، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر هدهد، استارت‌اپ شیپ‌نو، خانه خلاق اصفهان، شتاب‌دهنده پویتک، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، فضای کار اشتراکی و شتاب‌دهنده مکعب، دانشگاه علمی کاربردی عتیق و شورای بین‌الملل اتاق جوانان حضور دارند و هر جلسه با حضور یکی از اعضا برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مخاطبان این برنامه در فصل اول دانش آموزان هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها بودند، بیان کرد: در فصل دوم به طور عمیق‌تر به مباحث پرداختیم و خوشبختانه بازخوردهای مثبتی از سوی شرکت‌کنندگان دریافت کردیم.

WhatsApp Image 2022 09 14 at 12.31.29 PM

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.