تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 7:37
کد خبر : 2775

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی مذهبی با محوریت شعار «قرار در بهار»

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی مذهبی با محوریت شعار «قرار در بهار»

چندین ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی با محوریت شعار «قرار در بهار» از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر در حال برگزاری است. همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان در حال برگزاری است. تبلیغات

چندین ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی با محوریت شعار «قرار در بهار» از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر در حال برگزاری است.

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان در حال برگزاری است. تبلیغات شهری این برنامه ها نیز با شعار محوری «قرار در بهار» در معرض تماشای شهروندان در نقاط مختلف شهر قرار گرفته است.

از جمله این برنامه ها، بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان است که از ۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. این مسابقات در ۲۷ رشته ورزشی برای پنج رده سنی ویژه عموم شهروندان در مجموعه‌های ورزشی و متفرقه مناطق پانزده گانه شهر برگزار می‌شود. در پایان این مسابقات به برندگان حکم، مدال و تندیس مسابقات اهدا می‌شود و برای رشته‌های تیمی نیز پاداشی در نظر گرفته شده است.

«گود و ماه» عنوان برنامه دیگری است که با محوریت نکوداشت آیین کهن زورخانه گردی در ماه مبارک رمضان در بیش از ده زورخانه شهر در حال برگزاری است. در این مراسم ورزشکاران طبق تقویم اعلام شده در زورخانه‌های سطح شهر جمع شده و ضمن ادای احترام به پهلوانان و ورزشکاران، در کنار همدیگر ورزش می‌کنند. این برنامه از ۵ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۸ فروردین در زورخانه‌هایی همچون زورخانه گلستان، آهن، شهیدان رضایی، کارگران، شهدا دستگرد، گورت، ذوالفقار، مولا علی(ع)، فتوت و دیگر نقاط شهر در حال برگزاری است.

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۹ تکیه از تکایای تخت فولاد از دیگر برنامه هایی است که با شعار محوری قرار در بهار در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. در این مراسم، تکایای بروجردی، ریزی، مادرشاهزاده، خوانساری، کازرونی، مسجد رکن الملک، گلستان شهدا، بابارکن الدین و صاحب روضات در شب های قدر از ساعت ۲۳ میزبان زایران و شب زنده داران هستند.

از دیگر برنامه ها، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در گذر چهارباغ است که در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۶ میزبان علاقمندان است. این مراسم سال گذشته و برای نخستین بار به همت سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه قرآنی برهان برگزار شد و امسال برای دومین بار در حال برگزاری است. حضور اساتید بین المللی قرآن و برپایی محفل و مسابقات قرآنی برای کودکان از بخش های این برنامه است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.