تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 9:40
کد خبر : 3329

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی

پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی
مدیرعمل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: در پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، عملیات اجرای حفاری شمع‌های سازه نگهبان دیوارها به اتمام رسیده است و خاک‌برداری محل تعریض انجام شده است.

او با اعلام اینکه درحال حاضر بخش زیادی از زیرسازی پروژه انجام شده و بدنه‌سازی آن تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده پروژه را به بهره برداری برسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل مطهری تا خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی به طول ۳۰۰ متر در دو باند و در مجموع به طول ۶۰۰ متر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می‌شود.

او افزود: این پروژه شامل عملیات حفاری شمع‌های سازه نگهبان شامل حدود ۱۴۲ شمع، خاک‌برداری، بتن‌ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض‌شده و در نهایت اجرای آسفالت است.

رحمتی با بیان اینکه در قسمت‌هایی که تعریض انجام می‌شود ۲۵ درصد به ظرفیت بزرگراه اضافه خواهد شد تا شاهد کاهش گره‌های ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی باشیم، ادامه داد: از صبوری و همکاری شهروندان در اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در طول دوره خاک‌برداری برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در ساعات نیمه‌شب که بزرگراه خلوت‌تر است، به رانندگی در سرعت مجاز توجه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.