تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 9:03
کد خبر : 3600

پنج شنبه 9 آذر :

آیین رونمایی  از مجموعه داستان سمفونی ناموزن باد نوشته بیژن سلیمانی

آیین رونمایی  از مجموعه داستان سمفونی ناموزن باد نوشته بیژن سلیمانی
آیین رونمایی از مجموعه داستان سمفونی ناموزن باد نوشته بیژن سلیمانی عصر پنج شنبه 9 آذر در کتاب اردیبهشت جهاد دانشگاهی  واقع در بلوار دانشگاه اصفهان برگزار می شود .

 به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا، سمفونی ناموزون باد حاصل تجربه اندوزی ۱۱ساله بیژن سلیمانی در انجمن داستان نویسان اصفهان است. این مجموعه داستان با موضوعاتی چون جدایی مرگ، اصل تناسخ، آنِ کارکترها وشخصیت پنهان آن ها و بروز آن در گره های داستانی عجین است  ولی در بیشتر داستان ها موضوع مرگ، محور اصلی داستان است.

بیژن سلیمانی متولد شهریور سال ۱۳۴۹ دوران دبستان و راهنمایی را در  مدارس ناحیه ۳ اصفهان گذراند و در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در رشته  نقاشی پذیرفته و دیپلم هنری خود را در سال ۶۹ دریافت کرد. سپس با عنوان دبیر هنر وارد مرکز تربیت معلم در رشته هنر گردیده و با مدرک کارشناسی آموزش هنرهای تجسمی فارغ‌التحصیل و به امر آموزش درس هنر در آموزشگاه های شهرستان فلاورجان مشغول به کار شد.

وی در طول دوران تحصیل در هنرستان عضو انجمن سینمای جوانان ایران به مرکزیت اصفهان گردید و پس از طی دوره آموزش اقدام به کارگردانی و ساخت چند فیلم کوتاه هشت میلیمتری کرده و همچنین با گروه های انجمن سینمای جوان  در زمینه‌ی فیلمبرداری،عکاسی،نمایش و ساخت فیلم انیمیشن همکاری داشته و در چندین نمایشگاه گروهی آثار نقاشی خود را ارائه کرده است.

وی از سال ۹۱ با انجمن داستان نویسان اصفهان آشنا شده و یکی از اعضای فعال این انجمن بوده و هست. مجموعه داستان کوتاه سمفونی ناموزون باد حاصل تجربیاتی است که در این انجمن به دست آورده‌اند.

سمفونی ناموزن باد نخستین اثر این نویسنده است .داستان سرباز و بانوی شهر سوخته  این نویسنده توانست مقام دوم کشوری جشنواره معلمین هنرمند را از ان خود کند .

photo8086954008

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.