تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 4:48
کد خبر : 852

از 20 تا 26 آذر ؛

نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان با تخفیف ۴۰ درصدی آغاز به کار کرد/۱۰۰ هزار عنوان از ۱۱۰۰ ناشر    

نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان با تخفیف ۴۰ درصدی آغاز به کار کرد/۱۰۰ هزار عنوان از ۱۱۰۰ ناشر      
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از 20 تا 26 آذر از طریق سامانه www.ketab.ir  برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،علی رمضانی در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان  اظهار داشت: زمانی که نمایشگاه به صورت فیزیکی برگزار می‌شد محیط و دسترسی آن محدود بود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تصریح کرد: ظرفیت‌های پیش بینی شده از جمله بن خرید و یارانه کتاب، برنامه‌های فرهنگی و کتاب‌های جمعی ناشران به صورت برخی(انلاین) برای نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان ادامه دارد.

به گفته وی، مشارکت کنندگان می‌توانند مشکلات خود را با پشتیبان در میان بگذارند.

رمضانی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب توسط ۱۱۰۰ ناشر در مجموعه سایت اینترنتی در دسترس مردم قرار گرفته و ماهیت انتخاب دارد.

وی ادامه داد: با تامین اعتبار توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و همکاری شرکت ملی پست ایران، خرید از نمایشگاه کتاب اصفهان به درب خانه افراد ارسال می شود که این ویژگی دسترس پذیر بودن را نشان می دهد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران اظهار کرد: مسأله جدی ما در کشور معارفه کتاب است، مردم مشتاق کتابخوانی هستند اما چون معارفه کتاب صورت نمیگیرد نمی دانند چه کتابی خریداری کنند.

وی اضافه کرد: از این رو ۵۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول رسیدگی به درخواست مشارکت کنندگان و معارفه کتاب هستند.

مراجعه کنندگان می توانند از طریف سامانه https://bon.tibf.ir/ اقدام به خرید بن تخفیف ۲۰درصدی کتاب کنند و سپس  با مراجعه به سامانه  https://book.icfi.ir/  کتاب مورد نظر را خریداری کنند و از طریق پست دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همایون باجول چهارشنبه , ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶

تخفیف بیست درصدی است

manager پنجشنبه , ۹ دی ۱۴۰۰ - ۵:۰۲

۲۰ درصد ناشر ۲۰ درصد ارشاد