تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 13:46
کد خبر : 1006

آخرین نشست فصل اول برنامه های فیلم خانه

نمایش و تحلیل فیلم «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد

نمایش و تحلیل فیلم «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد
فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینمایی شهرداری اصفهان آخرین نشست فصل اول (سینما اقتباس) از برنامه های فیلم خانه را برگزار می کند.

به گزارش  پایگاه خبری چکامه سرا،  این برنامه با نمایش و تحلیل فیلم «اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد که یکی از فیلم های برگزیده سینمای ایران است در ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۱ دیماه برگزار می شود.

در نشست ششم و پایانی فیلم خانه، فیلم «اتوبوس شب» که جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فیلم خروس طلایی ۲۰۰۷، سیمرغ بلورین بهترین آنونس جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۶ را دارد و بر اساس داستانِ کوتاه “سی‌ونه و یک اسیر” از مجموعه داستان‌های شهر جنگی نوشته حبیب احمدزاده ساخته شده است با حضور  دکتر “امیررضا نوری‌پرتو” نقد و بررسی می شود.

دبیر این نشست محسن رهنما است و فصل اول فیلم خانه با موضوع سینما اقتباس در سالن سوره حوزه هنری اصفهان در خیابان آمادگاه، به پایان می رسد.

گفتنی است، فیلم خانه کار خود را با نمایش فیلم «گاوخونی» در آذرماه آغاز کرد و اکنون با پایان دی ماه فصل اول آن به پایان خواهد رسید، فصل دوم از سری برنامه های فیلم خانه نیز از ۵ بهمن ماه با موضوع «سینما شهر» شروع می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.