تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 6:40
کد خبر : 1393

سومین شب طنز خوش مزه با حال وهوای عید

سومین شب طنز خوش مزه با حال وهوای عید
دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان سومین شب طنز خوش مزه را ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۹ اسفند۱۴۰۰ در سالن سعدی حوزه هنری واقع در خیابان استانداری گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، رسول شاکرین مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: این سومین برنامه شب طنز خوشمزه در سال جاری است و شب طنز خوشمزه امسال به صورت فصلی برگزار شد.
وی ادامه داد: دومین برنامه شب طنز خوشمزه در پاییز برگزار شده بود و با استقبال مخاطبان همراه بود.
شاکرین ادامه داد: موضوع برنامه سوم شب طنز خوشمزه، عید و خانه تکانی است. در این برنامه سعید آزاد که از پیشکسوتان شعر طنز اصفهان هستند و علیرضا یعقوبی و خانم‌ها سمیه صالحی و آذین قانع شعر طنز می خوانند. حمید شریف نمایش طنز اجرا می کند و محمدحسن دستپاک مجری برنامه است و طبق روال برنامه قبل، استندآپ نیز انجام می دهد.
وی افزود: حسین طالب علم گوینده این برنامه است و دوبله زنده طنز انجام می دهد، مجید بیژنی سیاه بازی و حاجی فیروز  را اجرا می‌کند.
مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان خاطرنشان کرد: مسابقه طنز هم برای شرکت کنندگان برنامه اجرا می شود و رویکرد تحولی که در ذهنمان بود، در این برنامه انجام می شود و بعضی از آیتم‌ها برای اولین بار است که در شب های طنز حوزه هنری انجام می گیرد.
وی با اشاره به فرارسیدن سال نو تصریح کرد: سعی کردیم در برنامه آخر حال و هوای عید وجود داشته باشد و بتوانیم در پایان سال خستگی های همشهری هایمان را برطرف کنیم و یک شب شاد برایشان بسازیم.

WhatsApp Image 2022 03 10 at 10.28.24 AM

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.