تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 7:16
کد خبر : 1433

مسوول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان :

آماده سازی ۵۰ محل اسکان برای شرایط اضطراری در نوروز

آماده سازی ۵۰ محل اسکان برای شرایط اضطراری در نوروز
مسوول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان درباره برنامه ها و اقدمات این کمیته در آستانه نوروز 1401 توضیح داد و گفت: شهرداری اصفهان با هماهنگی سایر نهادها نسبت به آماده سازی 50 محل اسکان برای شرایط اضطراری در نوروز اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا ،جواد شفیعی در این باره گفت: کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، وظیفه ساماندهی و مدیریت اسکان مسافران نوروزی را برعهده دارد و اولویت خود در این زمینه را به ترتیب بر مبنای هتل ها و مهمانپذیرها، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاه های دانشجویی، منازل استیجاری شهروندان و کمپ گردشگری باغ فدک قرار داده است.

او با بیان اینکه کمیته اسکان طی هماهنگی های درون و برون سازمانی با نهادها و مراکز مختلف استان همچون استانداری، فرمانداری و… به ساماندهی امور اسکان می پردازد، اظهار کرد: کمیته اسکان برای شرایط اضطراری و خاص در ایام نوروز، تعدادی از مدارس و ۵۰ ورزشگاه در مناطق ۱۵ گانه شهر را برای اسکان مسافران در نظر گرفته و تجهیز کرده است.

او درباره روند آماده سازی این اماکن برای اسکان مسافران گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری اصفهان و نهادهای انتظامی، شرایط این ورزشگاه ها و مدارس از حیث ایمنی و سلامت برای اسکان مسافران بررسی شده است.

شفیعی افزود: بعد از کسب تاییدهای لازم از سوی این نهادها، این اماکن به تجهیزاتی همچون ظرفشویی، سرویس بهداشتی، تابلو شارژر تلفن همراه، آشپزخانه و.. مجهز شده اند تا در صورت اسکان، مسافران از این خدمات بهره مند شوند.

مسوول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان درباره نحوه قیمت‌گذاری برای ارایه این خدمات هم گفت: طبق مصوبه ای که شورای اسلامی شهر اصفهان در هجدهم اسفندماه سال جاری ارایه کرده، قیمت گذاری های مراکز اسکان شهر اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۱ در ۹ ردیف انجام گرفته و تلاش شده تا این قیمت گذاری به نحوی باشد که امکان پرداخت آن به راحتی برای مسافران و گردشگران فراهم گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.