تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 12:06
کد خبر : 1545

رئیس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان اعلام کرد:

ساماندهی ترافیکی خیابان‌های کمال اسماعیل و ابن سینا

ساماندهی ترافیکی خیابان‌های کمال اسماعیل و ابن سینا
رییس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: پس از تجربه موفق در احداث رفوژ میانی و ساماندهی ترافیکی خیابان کمال اسماعیل، عملیات احداث رفوژ میانی خیابان ابن سینا نیز در دست انجام قرار گرفته و به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا ، «اسماعیل کیانی» با اشاره به ترافیک برخی از خیابان های منطقه سه شهر اصفهان اظهار کرد: خیابان کمال اسماعیل حدفاصل تقاطع‌های پاسداران تا پل فردوسی، مسیر تردد بسیاری از شهروندان و گردشگران بوده و ساعاتی از روز با تراکم ترافیک روبرو بود و از سوی دیگر، برخی از رانندگان با دور زدن و تغییر مسیر، باعث بروز تصادف و تشدید ترافیک در این محل می‌شدند، لذا مدیریت ترافیک شهرداری اصفهان تصمیم به احداث رفوژ میانی این خیابان گرفت.
وی افزود: با اعلام نظر مساعد مدیریت ترافیک شهری اصفهان و پیشنهاد پلیس راهور، احداث رفوژ میانی خیابان کمال اسماعیل به انجام رسیده و با کاهش ترافیک، کاهش تصادفات و نظم تردد روبرو شد، از این رو با توجه به ترافیک خیابان ابن سینا، احداث رفوژ در این خیابان نیز در برنامه های سال جاری این منطقه قرار گرفت.
رییس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: باتوجه به طول ۵۰۰ متری خیابان ابن سینا و به منظور ساماندهی ترافیک این خیابان، عملیات احداث رفوژ میانی این خیابان، با اجرای عملیات آسفالت برداری، در هفته گذشته آغاز شده است.
کیانی با اشاره به هزینه ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی احداث رفیوژ خیابان‌های کمال اسماعیل و ابن سینا خاطر نشان کرد: با انجام جدول گذاری و بلوک فرش، عملیات خط کشی و نصب موانع ترافیکی، پروژه خیابان ابن سینا تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.