تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 3:50
کد خبر : 1612

وزیر راه و شهرسازی:

ذوب‌آهن اصفهان مسیر تولید ریل را پرسرعت طی کرد

ذوب‌آهن اصفهان مسیر تولید ریل را پرسرعت طی کرد
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع و تجهیزات وابسته با حضور درغرفه ذوب‌آهن با قدردانی از نقش مهم این شرکت در قطع وابستگی ریل و تجهیزات وابسته، گفت: باعث افتخار است که ذوب‌آهن اصفهان به عنوان یک صنعت مادر با اقدامات مهم خود در زمینه تولید ریل، ره صدساله را یک شبه پیمود و آرزوی دیرین ایرانیان را در این کشور عزیز محقق نمود.
وی افزود: ما سعی می‌کنیم مسیر همکاری مشترک بین این صنعت مادر را با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تسهیل و مشکلات موجود را برطرف نماییم.

در این بازدید، محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی شرکت در خصوص مسائل موجود در تعاملات با راه آهن جمهوری اسلامی گزارشی ارائه کرد.

نهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد، تا ششم خرداد آماده بازدید کارشناسان، فعالان، مدیران و علاقه مندان صنعت حمل و نقل ریلی است.

در این نمایشگاه ۹۰ شرکت داخلی، ۴ شرکت خارجی و ۱۹ شرکت دانش بنیان در فضایی به وسعت ۷ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند که هزار و ۱۶۷ متر مربع سهم شرکت های دانش بنیان است که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای دانش بنیان خود را در معرض دید قرار داده اند.

نمایش توانمندی ها، بازاریابی، معرفی محصولات و نوآوری ها، تعامل و اشتراک گذاری تجربیات بخش دولتی و خصوصی و بازار هدف و همچنین انعقاد قرارداد، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.