تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 7:47
کد خبر : 1816

از 11 تیر تا 5 مردادماه؛

۳۰ محله میزبان رویداد «۳۰ سیب» با محوریت تغذیه سالم می‌شوند

۳۰ محله میزبان رویداد «۳۰ سیب» با محوریت تغذیه سالم می‌شوند
رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای سلسله رویدادهای «30 سیب» با محوریت تغذیه سالم در سی محله واقع در مناطق 15گانه شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هاجر ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: سلسله رویدادهای شیرین با محوریت تغذیه سالم با عنوان «۳۰ سیب» از ۱۱ تیرماه آغاز شده و تا ۵ مردادماه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در یک محله از مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اجرای نمایشی با سه اپیزود در این برنامه توضیح داد: در این نمایش‌های طنز به پنج گام سلامتی اشاره شده و نکات آموزشی در این مورد به شهروندان ارائه می شود.

به گفته ابراهیمی، بین هر اجرا نیز مسابقاتی با موضوع تغذیه و سبک زندگی سالم میان شرکت‌کنندگان برگزار و هدایایی از جمله تولیدات اداره توسعه فرهنگ سلامت به برندگان اهدا می‌شود.

او سلامتی را موضوعی چندبعدی دانسته و تأکید کرد: سلامتی موضوعی است که تمام افراد یک خانواده را در بر می‌گیرد و بنابراین جامعه هدف ما در اجرای این برنامه خانواده و تمام رده‌های سنی هستند.

ابراهیمی افزود: از آنجایی که کودکان آموزش‌پذیری بهتری دارند و انتقال مفاهیم مرتبط با سلامتی در قالب نمایش، سرگرمی، مسابقه و بازی برای آنها جذابیت دارد، هنگام اجرای این برنامه از کودکان نیز برای شرکت در مسابقات و سایر بخش‌ها دعوت می‌شود.

او خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مکان‌های برگزاری رویداد «۳۰ سیب» می‌توانند با شماره ۳۲۲۴۰۱۲۴ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.