تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 3:53
کد خبر : 2693

۲۲۴ اثر کمدی دراصفهان رقابت می کنند

۲۲۴ اثر کمدی دراصفهان رقابت می کنند
مسئول دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان، جزئیات برگزاری این جشنواره را در اصفهان تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا وبه نقل از  روابط عمومی جشنواره خندستان، علی دادفر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درمجموع ۲۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کمدی «خندستان» واصل شده که از این تعداد ۱۱۸ اثر در بخش صحنه‌ای، ۷۵ اثر در بخش محیطی یا آزاد و ۳۱ اثر در بخش زاینده‌رود بوده است.
وی افزود: آثار واصل‌شده به پنجمین دوره جشنواره تئاتر ملی «خندستان»، کیفیت قابل توجهی داشت که همین موضوع کار را برای داوری سخت کرده بود.
مسئول دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان تئاتر تصریح کرد: در بخش برگزیدگان آثار در بخش نمایش صحنه‌ای ۱۴ اثر، در بخش نمایش خیابانی ۱۳ اثر و در بخش زاینده‌رود ۱۳ اثر برگزیده شده است.
وی اضافه کرد: جشنواره «خندستان» ششم اسفندماه و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه آغاز به کار می‌کند؛ در بخش نمایش محیطی، نمایش‌ها در سه مکان مقابل باغ چهل‌ستون، مقابل هتل عباسی و پل خواجو اجرا می‌شود، در مقابل باغ چهلستون نمایش ها صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲، مقابل هتل عباسی نمایش ها عصرها از ساعت ۱۵ و در پل خواجو که بخش زاینده‌رود را دربرمی‌گیرد نمایش‌ها از ساعت ۱۶ اجرا خواهند داشت.
دادفر خاطرنشان کرد: نمایش‌های صحنه‌ای به صورت عمده در تالار هنر اجرا می‌شود، در کنار آن برخی نمایش‌ها در سالن پردیس هنر و هنرسرای خورشید اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: مطابق جدول، علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند برای مشاهده نمایش‌ها برنامه‌ریزی کنند، ضمن اینکه یک کار از اصفهان هم در بخش میهمان جشنواره حضور دارد

خبرنگار:علی وطن خواه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.