تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 12:32
کد خبر : 2783

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

دریافت اطلاعات برنامه‌های لیالی قدر از اپلیکیشن «اصفهان من»

دریافت اطلاعات برنامه‌های لیالی قدر از اپلیکیشن «اصفهان من»
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان به اپلیکیشن «اصفهان من» مراجعه کرده و اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم را دریافت کنند.

 

سیدعلی معرک‌نژاد با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان تلاش کرده تا بستر مناسبی را برای فعالیت نهادهای مردمی در شب‌های پرفضیلت قدر فراهم کند، اظهار کرد: سازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان رسالت فضاسازی شهر را برعهده داشته اند و حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز نسبت به اجرای رویدادهای مختلف در محلات اقدام کرده است.

او با اشاره به ازدحام جمعیت در مراسم شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها سازمان آتش‌نشانی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در محل‌هایی است که مراسم در آن برگزار می‌شود و حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نیز تسهیلاتی همچون سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری به شهروندان را در نظر گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه برای شب‌های قدر در مسیرهای منتهی به گلستان شهدا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته و اتوبوس‌ها آماده خدمت رسانی تا پایان برگزاری مراسم هستند.

او با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن «اصفهان من» اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر را دریافت کنند، گفت: این اطلاعات در قسمت رویدادها و برنامه‌های فرهنگی این اپ بارگذاری شده و شهروندان می‌توانند با استفاده از گزینه مسیریابی در اپلیکیشن اصفهان من، محل‌های برگزاری مراسم را به‌راحتی پیدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.