تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 11:46
کد خبر : 2897

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری برنامه‌های «به رنگ نجوم اصفهان» و «به یاد امین» در روز ۷ اردیبهشت

برگزاری برنامه‌های «به رنگ نجوم اصفهان» و «به یاد امین» در روز ۷ اردیبهشت
رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته فرهنگی اصفهان که به نام بانو مجتهده امین نامگذاری شده است، برنامه های «به رنگ نجوم اصفهان» و «به یاد امین» برگزار می شود.

مجید خاشعی با اعلام این خبر گفت: تقارن هفته فرهنگی اصفهان با روز نجوم در ایران (۸ اردیبهشت ماه) باعث شد تا برنامه ای با محوریت رصد آسمان طراحی و در این ایام برگزار شود.

او با بیان اینکه این برنامه با نام «به رنگ نجوم اصفهان» روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: بخش های مختلف این برنامه شامل بررسی تاریخ نجوم در اصفهان، مباحث کودک و ستاره شناسی، کیهان شناسی، رصد آسمان و ستارگان است و علاقمندان در تمامی رده های سنی می توانند در آن شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان توضیح داد: بخشی از برنامه به سخنرانی استاد زمانی از اساتید تاریخ نجوم در اصفهان اختصاص دارد و در ادامه به رصد آسمان می پردازیم.

او افزود: نمایش فیلم های سه بعدی درباره نجوم و عکاسی از آسمان با تلفن همراه از دیگر بخش های این برنامه است.

او خاطرنشان کرد: برنامه «به رنگ نجوم اصفهان» روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در سالن سعدی واقع در گذر سعدی، حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

معرفی شخصیت جدیدی از زن در برنامه «به یاد امین»

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره برگزاری برنامه به یاد امین هم گفت: این برنامه با محوریت معرفی شخصیت بانو مجتهده امین برگزار می شود و در ادامه بر سر مقبره این شخصیت برجسته حاضر شده و نسبت به ایشان ادای احترام می شود.

او افزود: این برنامه روز هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۹ در محل کتابخانه مرکزی اصفهان میزبان علاقمندان به ویژه بانوان خواهد بود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.