تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 12:15
کد خبر : 2900

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه ملی فناورانه حمل‌ونقل دانش‌بنیان با مشارکت شهرداری اصفهان‌

برگزاری نمایشگاه ملی فناورانه حمل‌ونقل دانش‌بنیان با مشارکت شهرداری اصفهان‌
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل و نقل دانش بنیان با مشارکت شهرداری اصفهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 12 الی 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

حسین حق شناس با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل و نقل دانش بنیان با مشارکت شهرداری اصفهان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

او ادامه داد: این رویداد نمایشگاهی بر اساس امضای تفاهم نامه سه جانبه مشارکت فناورانه در طرح تحول حمل و نقل انسان محور به صورت نمونه در شهر اصفهان که بین شهرداری اصفهان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت کشور منعقد شده است، برای نخستین بار برگزار می شود.

او بررسی و حل معضلات ترافیکی از طریق دریافت و بررسی ایده های متخصصان این حوزه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت: محورهای نخستین رویداد حمل و نقل دانش بنیان شامل وسایل نقلیه نوین و پاک و تجهیزات و زیرساخت های آن، کاهنده های مصرف سوخت، محیط زیست و کاهش آلاینده ها، سامانه های هوشمند مدیریت تردد و ایمن، تولید تجهیزات ترافیکی و تجهیزات قطار شهری است.

به گفته حق شناس، ۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور از کل کشور محصولات خود را در محورهای مطرح شده در حوزه حمل و نقل به نمایش می گذارند.

او خاطرنشان کرد: از نخبگان، شرکت های دانش بنیان، دانشجویان، دانش آموزان، ایده پردازان و موثرین این حوزه دعوت می شود با مراجعه به درگاه الکترونیک شهرداری اصفهان به آدرس

http://transport.isfahan.ir

نسبت به ثبت آثار و ایده های برتر خود در این رویداد اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان شرایطی را فراهم کرده تا شرکت های دانش بنیان، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و سازمان های مردم نهاد نسبت به ارایه ایده های خود در این زمینه اقدام کنند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.