تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 13:38
کد خبر : 2954

در نقاط مختلف شهر صورت می گیرد:

اخبار فرهنگی و هنری اصفهان -۱۸تا ۲۲ اردیبهشت

اخبار فرهنگی و هنری اصفهان -۱۸تا ۲۲  اردیبهشت
چهار ویژه برنامه فرهنگی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان از 18 تا 22 اردیبهشت ماه در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

«باغچه خانه ما» عنوان برنامه ای است که با محوریت آموزش تمرکز ذهن و تقویت حافظه ویژه سالمندان برگزار می شود. این برنامه روز ۱۸ اردیبهشت ماه ساعت ۹ در سالن همایش حکمت واقع در چهارراه علامه امینی، کنارگذر بزرگراه صیاد شیرازی، بعد از نمایشگاه دفاع مقدس، پارکینگ شماره ۶ میزبان شهروندان ارشد شهر خواهد بود.

اما بخوانید درباره همایش «اقتصاد فرهنگ و هنر» که روز ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان علاقمندان در سالن همایش های کتابخانه مرکزی اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته است. این همایش با محوریت بازارسازی و شکل گیری بازار صنایع خلاق، توسعه اقتصاد صنایع فرهنگی هنری و کسب درآمد ارزی از صنایع فرهنگی هنری برگزار می شود و دکتر «رسول بیدرام» عضو هیات علمی گروه اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان و «مهرداد قادریان» مشاور و مدرس کارآفرینی و توسعه کسب و کار به سخنرانی برای حاضران می پردازند. متقضایان می توانند برای ثبت نام در این رویداد به سامانه

Tavan7.ir

مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۲۳۶۶۳۵۳ تماس بگیرند.

«پهلوان ایرانی» عنوان برنامه دیگری است که به مناسبت گرامیداشت هفته پهلوانی روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

برنامه «چهارباغ گپ» نیز با موضوع مشاوره خانواده، مشاوره کاهش آسیب های اجتماعی و مشاوره سالمندی از نیمه دوم اردیبهشت ماه هر هفته روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گذر فرهنگی چهارباغ میزبان علاقمندان است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.