تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 11:04
کد خبر : 3192

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خبر داد:

دریافت ۳۴۰ ایده در ایده‌کاپ گردشگری «شهرت رو پر از گردشگر کن»

دریافت ۳۴۰ ایده در ایده‌کاپ گردشگری «شهرت رو پر از گردشگر کن»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و با عنوان «شهرت رو پر از گردشگر کن»، گفت: در این ایده‌کاپ ۳۴۰ ایده از ۱۷۰ نفر در دو بخش دانش‌آموزی و شهروندی دریافت شده است. سعید ابراهیمی در آئین اختتامیه سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و با عنوان «شهرت رو پر از گردشگر کن»، گفت: در این ایده‌کاپ ۳۴۰ ایده از ۱۷۰ نفر در دو بخش دانش‌آموزی و شهروندی دریافت شده است.

سعید ابراهیمی در آئین اختتامیه سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و با عنوان «شهرت رو پر از گردشگر کن» اظهار کرد: ایده‌کاپ، رویکردی نوین در نظام پیشنهادات است و مدیریت شهری از این ظرفیت در راستای توانمندسازی و جریان‌سازی بهره‌مند می‌شود.

او با اشاره به رویدادهای دیگر در این حوزه همچون «پنجشنبه‌های فناور»، افزود: با توجه به اینکه نیازهای فناورانه شهرداری احصا شده است، در این رویداد نیازها به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اعلام می‌شود تا به سمت خرید یا تولید محصول جهت رفع این نیازها حرکت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در برنامه «شنبه‌های خلاق» نیز اقدامات نوآورانه قابل توجهی با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال و جلسات گروه فناوری به صورت موضوعی برگزار می‌شود، تاکید کرد: همچنین در تورهای فناوری، مجموعه نیازهای شهری ارایه می شود و متخصصان در جریان جزییات آن قرار می گیرند.

آنطور که او گفت، راه اندازی رصدخانه شهری برای رصد داده‌ها، روندها و آینده‌پژوهی حوزه شهر از دیگر اقدامات موثر در این زمینه است که به زودی آغاز به کار می کند.

ابراهیمی به روند آماده‌سازی باشگاه شهراندیشان نیز اشاره کرد و افزود: نخبگان و متخصصان در یک بستر مجازی ایده های خود را مطرح و به نقد، هم‌اندیشی و گفت‌وگو می‌پردازند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایده‌کاپ «شهرت رو پر از گردشگر کن» ۳۴۰ ایده از ۱۷۰ نفر در دو بخش دانش‌آموزی و شهروندی دریافت شده است، گفت: ایده‌ها در سه مرحله داوری شده و سه ایده دانش‌آموزی و سه ایده شهروندی به‌عنوان ایده‌های برتر معرفی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.