تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 11:11
کد خبر : 3199

نیکوکاران اصفهانی در دهه امامت و ولایت، مهربانی را به مددجویان هدیه کردند

نیکوکاران اصفهانی در دهه امامت و ولایت، مهربانی را به مددجویان هدیه کردند
 خیران اصفهانی در دهه ولایت و عید سعید غدیرخم با اهدای نذورات نقدی و غیرنقدی خود به ارزشی بیش از ۳۹ میلیارد تومان از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان حمایت کردند.

علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: امسال مردم خیر استان با شروع دهه ولایت و در عید سعید غدیر خم، ۳۹ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان در طرح اطعام علوی، به صورت نقدی، بسته های معیشتی و طبخ غذا مشارکت داشتند.

علی اخلاقی به کمک های نقدی نیکوکاران در عید غدیرخم اشاره کرد و ادامه داد: با مساعدت خیران بیش از یک میلیارد تومان وجوهات نقدی، ۱۸ هزار و ۱۹۳ بسته معیشتی به ارزشی بیش از ۱۱ میلیارد تومان، همچنین در طرح اطعام علوی ۳۳۵ هزار و ۸۶۳ پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیاردو ۲۰۲ میلیون تومان به سفره نیازمندان و مددجویان اهدا شد.

وی این مشارکت مردم را به غیر از مساعدت در طرح نذر قربانی عنوان داشت و افزود: در عید سعید قربان نیز با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری بیش از ۵ میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان بصورت نقدی و بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۴۲میلیون تومان با اهدای هزار و ۲۲۵ راس گوسفند، ۱۱ راس گاو، ۴نفر شتر، ۳۴ هزار و ۷۳۷ کیلو گوشت قرمز و ۲هزار و ۲۳۳ کیلو گوشت سفید، به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت خدمت رسانی شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان، با قدردانی از خیران نیک اندیش استان که در شرایط سخت اقتصادی به همنوعان خود رسیدگی می کنند، گفت: رفتار علی گونه مردم خیراندیش این استان در همراهی با طرح های کمیته امداد، همواره نقطه امیدی بر دل نیازمندان می نشاند و نشاط را در جامعه جاری می سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.