تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 11:22
کد خبر : 3230

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

جانمایی حدود ۵۵۰ سازه فلزی برای برپایی موکب و خیمه‌ عزاداری

جانمایی حدود ۵۵۰ سازه فلزی برای برپایی موکب و خیمه‌ عزاداری
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جانمایی حدود ۵۵۰ سازه فلزی برای برپایی موکب و خیمه‌‌های عزاداری خبر داد.

 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح‌الله ابوطالبی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه محرم امسال، اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری نسبت به جانمایی حدود ۵۵۰ مکان برای اجرای داربست، نصب بنر، خیمه عزاداری و ایستگاه صلواتی اقدام کرده است و امکاناتی نظیر آب و برق و برخی پشتیبانی‌های لجستیکی را در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده است.

او با بیان اینکه امسال تمامی خودروهای گشتی این اداره کل آذین‌بندی و مزین به پرچم امام حسین (ع) شد، افزود: این خودروها با حضور در محل موکب‌ها، در صورت وجود درخواست از طرف هیئت‌ها، به‌عنوان رابط بین شهرداری و مسئولان هیئت‌ها نقش‌آفرینی و به عزاداران حسینی خدمت می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه میز خدمت ویژه صدور مجوزهای مراسم ملی و مذهبی، مجوزهای برپایی ایستگاه صلواتی و نصب سازه داربست، هیئت و موکب‌داران با وارد کردن اطلاعات و ثبت درخواست خود، مجوز نصب سازه مد نظر را پس از دریافت پیامک تأیید نهایی دریافت می‌کنند.

آنطور که او گفت، جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی و جانمایی مکان مناسب برای برپایی خیمه و ایستگاه صلواتی برای استفاده مردم و پذیرایی بهتر توسط موکب داران از مزایای این سامانه میز خدمت است.

او خاطرنشان کرد: در خصوص رعایت موارد ایمنی و روان‌سازی ترافیکی، راهنمایی‌های لازم به هیئت‌ها به واسطه مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری ارائه شده است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.