تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 9:41
کد خبر : 3442

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» در راستای تقویت ارتباط شهرداری با دانشگاه ها

اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» در راستای تقویت ارتباط شهرداری با دانشگاه ها
مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» با هدف ایجاد فرصتی برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری جهت انتخاب موضوعی مرتبط با نیازهای شهری برای پایان نامه های تحصیلی شان خبر داد.

مرتضی نصوحی با بیان اینکه مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری اصفهان حلقه‌ای واسط بین مجموعه شهرداری و سازمان‌های واسط با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها است، گفت: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری برای انجام صحیح مأموریت خود باید ارتباط گسترده و در عین حال منسجمی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داشته باشد، چراکه مجری بسیاری از پروژه‌های پژوهشی، اعضای هیئت علمی یا مراکز تحقیقاتی در دانشگاه‌ها هستند.

او افزود: همچنین دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند برای پایان‌نامه خود موضوعی مرتبط با نیازهای شهری انتخاب کنند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» در راستای استفاده از ظرفیت دانشگاه خاطرنشان کرد: این طرح با حضور در دانشگاه اصفهان آغاز شد و سپس با حضور در دانشگاه صنعتی و پس از آن در دانشگاه‌های آزاد اسلامی ادامه یافت.

او با بیان اینکه کارشناسان مرکز پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با حضور در دانشگاه‌ها به‌صورت هفتگی و ایجاد ارتباط با دانشکده‌های مختلف نیازهای شهرداری را برای اعضای هیئت علمی تشریح می‌کنند، تصریح کرد: در این صورت اعضای هیئت علمی نیز نسبت به فرایندهای پژوهشی در شهرداری، از جمله شیوه دریافت پروپوزال و ارائه پیشنهاد، شیوه بررسی و انعقاد قرارداد و موضوعاتی از این دست راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

به گفته او، مجموعه این ارتباطات کمک می‌کند تا شهرداری اصفهان با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ارتباط منسجم‌تری داشته باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.