تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 6:55
کد خبر : 382

یارمحمدیان:

برگزاری ۱۳ نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان

برگزاری ۱۳ نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ های بین ‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه در شرایط کرونایی توانستیم در این نمایشگاه عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و تا کنون ۱۳ نمایشگاه در این محل برگزار شده است، گفت: هفتم مهر ماه نیز یک نمایشگاه دیگر در اینجا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا، علی یارمحمدیان در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ،تصریح کرد: پروژه جدید نمایشگاه ها ۴۷ هکتار و همچنین ۱۵۰ هکتار زمین های اطراف آن برای کاربری نمایشگاه در نظر گرفته شده است. ۲۰ هکتار این زمین شامل سالن امیر کبیر، فضای سبز، فضای مکانیکال و الکتریکال می شود که ۳.۵ هکتار فضای سبز موجود در این مکان با پساب آبیاری می‌شود.

وی افزود: محوطه باز نمایشگاه ۳۵ هزار متر مربع است. در آبان ۱۳۹۶ که این پروژه تحویل گرفته شد که ما از ۲۲۰ قرارداد و پیمانکار استفاده کردیم که باید بگوییم تمامی این اقدامات زمانی رخ داد که کشور ما در شرایط سخت کرونایی و تحریم بود. اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از میدان شهدای ورزشکار، خیابان بعثت، تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و نمایشگاه بین المللی شهر اصفهان بازدید بعمل آوردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.