یادداشت روابط عمومی؛
اتوبوس آگهی،ابزاری قدرتمند و ارزان برای روابط عمومی
ابزارهای انتقال محتوا هم همچون شیوه نگارش محتوا باید بر اساس سطح درک مخاطب و سایر معیارهای مخاطب شناسی انتخاب و تدوین گردد. برای مثال اگر محتوایی مورد استفاده جامعه مهندسین ساختمان را در مطب پزشکان به صورت بروشور پخش کنید فقط پول تان را دور ریخته اید.
اتوبوس آگهی، رسانه قدرتمند برای عموم افراد جامعه و شهروندان است که به دو صورت نصب پوستر در داخل اتوبوس و در معرض دید شهروندان و طراحی و رنگ امیزی بدنه بیرونی قابل استفاده است. البته رنگ آمیزی و استفاده از بدنه بیرونی به لحاظ مقررات راهنمایی و رانندگی به دلیل اخلال و ایجاد حواس پرتی برای رانندگان توصیه نمی شود چرا که بر اساس تفکر روابط عمومی ، قانون مندی و حفظ سلامت شهروندان از اهم وظایف این دانش محسوب می شود و لذا راهبردها و استراتژی های ارتباطی کنم باید باعث به خیر افتادن جان شهروندان شود.
برای استفاده از ظرفیت های رسانه اتوبوس آگهی به دو صورتمشارکتی و خرید خدمت می توانید استفاده کنید. در حالت اول بر اساس اصل مسوولیت اجتماعی پوسترها با موضوعات آموزشی، اطلاع رسانی و توانمندسازی شهروندان دو امضا طراحی و چاپ و در داخل اتوبوس ها درج می گردد. بهتر است در درج مطالب پوستر کانال های ارتباطی با مخاطبین جهت دریافت دیدگاه ها و نظرات سان را درجنمایید . در صورت های دیگر طبق تعرفه های سازمان اتوبوس رانی شهر مورد نظر مبالغ مشخص را پرداخت و از خدمات بهره مند خواهید شد.
- هادی زمانی ، مدرس روابط عمومی
برچسب ها :آگهی ، آگهی اطلاع رسانی ، اطلاع رسانی ، روابط عمومی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰