تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 - 5:54
کد خبر : 543

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور :

در صنعتی‌سازی ساختمان بسیار عقب هستیم / کمتر از ۵ درصد ساختمان‌های کشور را صنعتی می‌سازیم

در صنعتی‌سازی ساختمان بسیار عقب هستیم / کمتر از ۵ درصد ساختمان‌های کشور را صنعتی می‌سازیم
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: ما در صنعتی‌سازی ساختمان بسیار عقب هستیم و کمتر از ۵ درصد ساختمان‌های کشور را صنعتی می‌سازیم، درحالی که میانگین صنعتی‌سازی ساختمان در هر کشوری ۴۰ درصد است.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،احمد خرم در آیین افتتاح  بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان تصریح کرد:از نسل چهارم ساخت ساختمان در کشور عبور کنیم، چرا که امروز دنیا در نسل هفتم ساختمان‌سازی قرار دارد که منطبق بر انقلاب چهارم صنعتی است و محور استفاده آن ترکیبی از دانش و تکنولوژی‌های نوظهور است.

در  بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان ۱۳۵ شرکت از ۱۲ استان کشور شرکت دارند تا پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های خود را در معرض بازدید فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان حوزه ساختمان قرار دهند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد: نمایشگاه بعدی نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان باشد نه صنعت ساختمان زیرا  به اعتقاد کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نقش بسیاری در خروج کسب‌وکارهای مرتبط با این صنعت از رکود دارد.

خرم  با اشاره به سایت جدید نمایشگاه اصفهان و طراحی و معماری زیبای آن، گفت: ساخت این نمایشگاه در مدت سه سال، یک رکورد است.

تلاش برای ایجاد شهر نمایشگاهی در اصفهان

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: هدف شورای جدید شهر اصفهان توسعه مجموعه نمایشگاه اصفهان و ایجاد شهر نمایشگاهی در این نقطه است و امیدواریم با همکاری اتاق بازرگانی و همکاری بخش خصوصی در جهت توسعه فضای کسب و کار حرکت کنیم و شهر نمایشگاهی را در این محدوده ایجاد کنیم.

محمد نورصالحی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه زمینه ‌ ساز رونق و توسعه فضای کسب و کار در سطح کشور و استان اصفهان باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه ‌ های بین ‌ المللی استان اصفهان نیز اظهار کرد: نمایشگاه ساختمان امسال از لحاظ کیفی و کمی نسبت به دوره قبل بهتر بوده و برندهای مطرح از ۱۲ استان کشور و نمایندگی‌های خارجی در این دوره نمایشگاه حضور دارند.

علی یارمحمدیان افزود: سایت جدید نمایشگاه اصفهان با تکنولوژی روز دنیا و معماری ایرانی ساخته شده و بر همین اساس انتظار می‌رود با استقبال مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از محل نمایشگاه روبرو شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.