تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 7:26
کد خبر : 901

از 1 الی 4 دی ؛

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان

دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان
برگزارکننده دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار نیز با بیان اینکه این نمایشگاه اول تا چهارم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با حضور مجموعه‌های فعال در حوزه چاپ و تبلیغات، رسانه، برندینگ، آموزش و مشاوره کسب و کار به عنوان اصلی ترین بخش های نمایشگاه فعالیت خواهد کرد.

علی میرجمالی در نشست خبری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در سالن جلسات شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان  گفت: این نمایشگاه با هدف و رسالت کمک به مدیران کسب و کار و بهبود فضای کسب و کار برگزار می‌شود؛ در همین ارتباط می‌توان تاکید کرد که نمایشگاه های تخصصی، معمولاً محصول‌محور هستند و مدیران را درگیر می‌کنند؛ اما این نمایشگاه مدیران صنعت، صنفی، بازرگانی و شرکت‌های دانش بنیان را درگیر می‌کند.

وی با بیان اینکه حوزه کسب ‌‌و کار گستره وسیعی دارد و بخش‌های بسیاری را در این نمایشگاه درگیر کرده ایم، گفت: سازمان صمت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فنی و حرفه ای، اتاق اصناف، اتاق تعاون، شرکت شهرک های صنعتی استان، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، مرکز آموزش بازرگانی، اتحادیه های صنفی مختلف و… در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: تاکنون ۶۲ برند در حوزه چاپ و بسته بندی، تبلیغات، آموزش و مشاوره کسب و کار برای حضور در نمایشگاه اعلام حضور کرده‌اند؛ همچنین در این نمایشگاه به جز غرفه های موجود، ایستگاه آموزش، ایستگاه مشاوره در حوزه های مختلف، ایستگاه کتاب در حوزه کسب و‌کار برپا می شود و خبرنامه الکترونیک تمام اخبار نمایشگاه را اطلاع رسانی می کند.

میرجمالی تاکید کرد: یکی از مشکلات کسب و‌ کار، نداشتن مشاوران تخصصی در حوزه های مختلف است؛ بنابراین در این نمایشگاه در نظر داریم مشاوران متخصص حوزه های مختلف کسب و کار و تبلیغات و… حضور داشته باشند، چراکه داشتن مشاوران متخصص به شدت در رونق فضای کسب و کار نقش دارد.

وی با بیان اینکه یکی از بخش هایی که مقفول مانده در مدیریت کسب و کار، حوزه رسانه است، افزود: مدیران کسب و کارها باید با رسانه ها در ارتباط باشند، بنابراین در این نمایشگاه پاویون تخصصی رسانه دایر می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.