تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 9:34
کد خبر : 985

پویش «اهدای کتاب – اهدای دانایی» در آبفای استان اصفهان کلید خورد

پویش «اهدای کتاب – اهدای دانایی» در آبفای استان اصفهان کلید خورد
آبفای استان اصفهان در قالب پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی» از همکاران و علاقه مندان دعوت می کند کتاب های مازاد و سالم خود را به کتابخانه شرکت اهدا کنند.

در این طرح از همکاران شاغل، بازنشسته و کلیه علاقه مندان دعوت می شود با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، ترویج فرهنگ اهدای کتاب، غنی سازی منابع کتابخانه شرکت آبفای استان اصفهان و در دسترس عموم قرار گرفتن کتاب های بدون استفاده در کتابخانه های شخصی، کتاب های خود را به کتابخانه شرکت اهدا کرده و ضمن به‌جای گذاشتن اثری ماندگار از خود، در گسترش دانش نیز سهمی داشته باشند.

کتاب های اهدایی توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی اولیه قرار گرفته و از میان آنها کتاب‌هایی که شرایط فیزیکی خوبی داشته و همسو با اهداف کتابخانه باشند، پذیرش شده و اطلاعات آنها در آرشیو کتابخانه هوشمند شرکت بارگذاری می شوند.
گفتنی است کتابخانه هوشمند آبفای استان اصفهان مستقر در خانه فرهنگ آب واقع در خیابان فردوسی شهر اصفهان، با بهره گیری از فن آوری های روز نرم افزاری و منطبق بر استانداردهای کتابداری و تحت وب در پورتال داخلی شرکت تعبیه شده است.
همچنین نرم افزار کتابخانه مجهز به بیش از ۸۰۰۰ منبع اطلاعاتی شامل ۵۰۰۰ نسخه فیزیکی و بیش از ۳۰۰۰ نسخه الکترونیک شامل ۱۰۰۰ نسخه مقاله فارسی، ۱۰۰۰ نسخه مقاله لاتین، ۱۱۹۲ نسخه کتاب فارسی در حوزه علوم انسانی و ۲۷ نسخه کتاب لاتین در حوزه صنعت آب و فاضلاب است.
علاقه مندان به شرکت در پویش « اهدای کتاب- اهدای دانایی» می توانند کتاب های خود در زمینه های علمی، ادبی، تاریخی، فرهنگی و تخصصی در زمینه صنعت آب و فاضلاب را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۰۴۰۱۴-۰۳۱ به کتابخانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.