تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 19:36
کد خبر : 1068

محمد کیهانی:

افتتاح سالن ورزشی شهدای شمس آباد در منطقه ۸ شهر اصفهان

افتتاح سالن ورزشی شهدای شمس آباد در منطقه ۸ شهر اصفهان
به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: شهروندان و به ویژه ورزشکاران منطقه 8 که در میان آنها تعداد قابل توجهی ورزشکار حرفه ای در سطح ملی وجود دارد، تمایل زیادی به انجام ورزش های رزمی دارند و تا کنون نیز بخشی از فرهنگسرای باران در این منطقه را در اختیار این ورزشکاران قرار داده بودیم تا به انجام تمرینات خود بپردازند.

محمد کیهانی افزود: به همین دلیل نسبت به احداث ورزشگاه شهدای شمس آباد در این منطقه اقدام کردیم تا فرصت بهتر و مناسب‌تری را برای ورزشکاران و شهروندان محترم فراهم کنیم.

وی  با بیان اینکه ورزشگاه شهدای شمس آباد ۲۳۰ متر مربع مساحت دارد، اظهار کرد: این ورزشگاه در کنار فرهنگسرای باران و یک سالن سرپوشیده ورزشی احداث شده و تجهیزات آن طی دو روز آینده تکمیل و این سالن آماده بهره برداری می‌شود.

به گفته او، برای احداث سالن ورزشی شهدای شمس آباد به جز هزینه زمین بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، صرف شده است.

شهرداری منطقه ۸ با مساحت ۲۰۳۹هکتار و جمعیت منطقه: ۲۳۹۷۵۶ نفر  از شمال به محور خیابان بهارستان از تقاطع امام خمینی (ره) تا تقاطع خیابان کاوه، از شرق به محور بزرگراه کاوه از تقاطع خیابان بهارستان تا میدان شهدا، از جنوب به محور خیابان فروغی از میدان شهدا تا میدان جمهوری اسلامی و از غرب به محور خیابان امام خمینی از میدان جمهوری اسلامی تا تقاطع خیابان بهارستان محدود می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.