تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 17:09
کد خبر : 1326

اجرای ۱۰ پروژه شاخص برای توسعه اقتصاد شهری

اجرای ۱۰ پروژه شاخص برای توسعه اقتصاد شهری
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از اجرا و تکمیل چندین پروژه شاخص برای توسعه اقتصاد شهر و تسهیل دسترسی شهروندان به مایحتاج خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «امیرحسین ماه آورپور» در ابتدا از احداث نیروگاه خورشیدی در سقف تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره‌بار به میزان ۷۶۰ کیلووات خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال تا اوایل تیرماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی تکمیل مجتمع صنایع تبدیلی و تکمیلی (بسته بندی و فرآوری) را نیز دیگر پروژه این سازمان دانسته و افزود: این پروژه در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در دست تکمیل است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته و تا اوایل بهمن سال آینده به بهره برداری می رسد.
احداث و تکمیل بازارهای روز کوثر
احداث و تکمیل بازارهای روز کوثر از دیگر اقدامات این سازمان است که از آن جمله می‌توان به احداث مجدد بازار روز کوثر شماره یک که پیش از این دچار سانحه شده بود در فضایی به مساحت ۱۲۳۰ مترمربع اشاره کرد. این بازار با بودجه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث می شود و زمان بهره برداری از آن اواخر اسفندماه سال آینده خواهد بود.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر درباره احداث و تکمیل ساختمان جدید بازارهای روز کوثر شماره ۲ و ۱۱ اظهار کرد: بازار روز کوثر شماره ۲ در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع با ۲۵ درصد پیشرفت و بودجه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال در دست تکمیل قرار دارد و در اوایل بهمن ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: برای تکمیل بازار روز کوثر شماره ۱۱ نیز ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است که این بازار نیز در فضایی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع با ۱۸ درصد پیشرفت در حال تکمیل است و در اوایل بهمن ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، احداث بازار کوثر مجموعه شهید کشوری نیز از جمله برنامه‌های پیش روی این سازمان است.
تکمیل تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره بار
ماه آورپور، درباره تکمیل تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره بار نیز گفت: این تالار با مساحت ۴۸۰۰ مترمربع و ۲۸ واحد و با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در دست تکمیل است که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته و تا تیرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.
به گفته او، پروژه سالن های باغ، باغچه و گل های آپارتمانی بازار گل و گیاه ارغوان نیز با ۳۴۰ میلیارد ریال بودجه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در دست احداث قرار دارد و تا خردادماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.
وی از احداث پکیج تصفیه فاضلاب بازار گل و گیاه ارغوان نیز به عنوان پروژه دیگری خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال تا اوایل بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.
ماو آورپور افزود: احداث ۴ باب پست توزیع برق داخلی بازار گل و گیاه ارغوان نیز پروژه دیگری است که با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال تا اوایل بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.
تکمیل تالار ماهی تا تیرماه ۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، تکمیل تالار ۲۳ میدان مرکزی میوه و تره‌بار، به عنوان تالار ماهی را دیگر پروژه این سازمان عنوان کرده و گفت: برای این پروژه ۲۳۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده و مساحت ساخت آن، ۴۶۰۰ مترمربع، میزان پیشرفت ۲۵ درصد و زمان بهره برداری از آن نیز اوایل تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
احداث فاز سوم مجتمع خوار و بار و خشکبار
احداث فاز ۳ مجتمع خواروبار و خشکبار شامل ۳۰ واحد نیز پروژه دیگری است که ماه آورپور درباره آن توضیح داد: این مجتمع با اعتبار ۱۰۴۰ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۱۷۱۰۰ مترمربع احداث می شود که۳۰ واحد سوله دارد و تا اوایل آذرماه ۱۴۰۲ بهره برداری خواهد شد.
از دیگر پروژه های این سازمان، تکمیل فاز دوم مجتمع خواروبار و خشکبار دارای ۳۶ واحد است که به گفته او ۱۲۵۰ میلیارد ریال برای آن بودجه در نظر گرفته شده است و در فضایی به مساحت ۲۰۵۲۰ مترمربع ساخته شده است.
میزان پیشرفت فعلی این پروژه ۱۰ درصد است و زمان بهره برداری از آن خردادماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.