تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 8:24
کد خبر : 2134

حمایت شهرداری اصفهان از پایان نامه‌های کاربردی دانشجویان ارشد و دکترا

حمایت شهرداری اصفهان از پایان نامه‌های کاربردی دانشجویان ارشد و دکترا
 معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ارایه خدمات نوآورانه به شهر با کمک نهادهای علمی را یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری اصفهان در این دوره دانست

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا ، سعید ابراهیمی  در حاشیه اولین نشست تخصصی معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری در حوزه پژوهش و فناوری، فرآیندهایی از جمله پروژه‌های پژوهشی و اتاق فکر تخصصی، پروژه‌های فناوری و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

او افزود: دانشگاه‌ها، شهرک‌ها، حوزه علمیه و نهادهای حوزه فناوری مانند بنیاد نخبگان و شهرک علمی و تحقیقاتی یکی از عرضه کنندگان دانش و فناوری در این راستا هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه جلسات هم اندیشی به صورت چالشی برگزار می‌شود و هریک از اعضا در موضوعات مختلف نقدهایی به شهرداری خواهند داشت، تصریح کرد: همکاری پایدار به این معنا است که بتوانیم با ذی‌نفعان ارتباطات خوبی برقرار و دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها را در برنامه ریزی‌ها لحاظ کنیم.

او جلسات هم اندیشی را هسته شبکه علمی در مجموعه مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: این شبکه علمی به مجموعه شهرداری کمک می‌کند تا خدمات بیشتری با رویکردهای جدید و نوآورانه به شهروندان ارائه دهد.

ابراهیمی هدف از تشکیل باشگاه شهر اندیشان را بهره مندی از ظرفیت ذی‌نفعان حوزه پژوهش و فناوری دانست و تأکید کرد: درصدد هستیم ایده‌های اعضای باشگاه را در طبقات تخصصی جمع‌آوری و در زمان مورد نیاز از آنها استفاده کنیم.

او از آماده سازی مقدمات، مطالعات، فرآیند و آئین نامه اجرایی این اقدام با همکاری مرکز پژوهش‌ها خبر داد و افزود: اکنون در خصوص اینکه از چه نرم افزار و سامانه‌هایی می‌توان استفاده کرد به بحث و گفت‌وگو می‌پردازیم.

حمایت شهرداری از پایان نامه‌های کاربردی دانشجویان

مدیر پژوهش و خلاقیت شهرداری اصفهان هم گفت: طی سال‌های گذشته در راستای استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مختلف تفاهم نامه‌های همکاری با مجموعه دانشگاهیان و مجموعه‌های تحقیقاتی و پژوهشی اصفهان مانند جهاد دانشگاهی و شهرک علمی و تحقیقاتی امضا شده است.

مرتضی نصوحی آسیب شناسی و رفع مشکل ارتباطات و همچنین برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف تفاهم نامه‌ها را از اهداف برگزاری جلسات هم اندیشی دانست و افزود: زمینه‌های متعددی برای تعامل با مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها وجود دارد که از جمله می‌توان به واگذاری اجرای پروژه‌های پژوهشی، کمک گرفتن از مجموعه دانشگاهی برای نظارت بر روی پروژه‌های پژوهشی، کاربردی شدن پروژه‌ها و جهت‌دهی اجرای پایان نامه‌ها در سطح ارشد و دکتری اشاره کرد.

حمایت مالی از پایان نامه‌های مقطع ارشد و دکتری

او خبر داد: در مقطع ارشد تا سقف ۸ میلیون تومان و در مقطع دکتری تا سقف ۱۶ میلیون تومان از پایان نامه‌هایی که برای مجموعه شهرداری کاربردی است، حمایت می‌کنیم.

همکاری ویژه در حوزه فناوری با شهرک علمی و تحقیقاتی و دانشگاه آزاد اصفهان، بهره‌گیری از مجموعه‌های خلاق برای تصمیم گیری‌های مدیریت شهری، بهره مندی از پتانسیل طبقات خلاق شهر و استفاده از خرد جمعی برای تصمیم‌گیری از دیگر موضوعات مورد تأکید مدیر پژوهش و خلاقیت شهرداری اصفهان بود که ضمن بیان آن، اضافه کرد: درصددیم همه افراد دغدغه‌مند نسبت به شهر اصفهان را شناسایی کرده و در مراحل مختلف برای رفع مسائل شهری و یا رشد و توسعه شهر از ظرفیت آنها کمک بگیریم.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.