تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 13:43
کد خبر : 62

وضعیت عجیب ملک تجاری و اداری در تهران/ قیمت‌ها ٣٠% کاهش یافت

وضعیت عجیب ملک تجاری و اداری در تهران/ قیمت‌ها ٣٠% کاهش یافت

با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی یکشنبه، شهرداری اصفهان۱۰ میلیارد ریال برای ارتقای نظام سلامت کمک خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، با توجه به شرایط حاد شیوع کرونا و نیازهای ضروری شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی شهر اصفهان

با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی یکشنبه، شهرداری اصفهان۱۰ میلیارد ریال برای ارتقای نظام سلامت کمک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، با توجه به شرایط حاد شیوع کرونا و نیازهای ضروری شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای حمایت لازم و کمک به مراکز درمانی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک شهرداری برای خرید اقلام پزشکی را تصویب کرد.

توزیع این اقلام با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد. همچنین تاکید شد این اقلام در بخش تجهیزاتی که مورد استفاده عمومی بوده و سرمایه‌ای برای بخش بهداشت و سلامت است، خریداری شود تا درخواست‌های بهداشت و درمان که مدتی بود به دلیل نداشتن ردیف اعتباری در بودجه شهرداری معطل مانده بود پاسخ داده شود.

 

تصویب پنج میلیارد ریال در راستای کمک مومنانه برای ترویج فرهنگ حسینی

 

همچنین مبلغ پنج میلیارد ریال در راستای کمک مومنانه برای ترویج فرهنگ حسینی تصویب شد که برای نحوه تخصیص آن باید در کمیسیون فرهنگی تصمیم گرفته شود.

گفتنی است از ۶۲۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در کشور ۳۳ نفر مربوط به استان اصفهان بوده است.آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفته: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان سه هزار و ۶۴۶ نفر بودند که یک هزار و ۴۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده ۵۳۱ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین در این بازه زمانی ۴۴۷ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.