تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 8:27
کد خبر : 2139

تعیین محدودیت عبور و مرور برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر

تعیین محدودیت عبور و مرور برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان از تعیین محدودیت‌های عبور و مرور در سطح شهر برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا ، سید علی عبداللهی با اعلام این خبر گفت: با بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه و تبدیل آنها از حالت آنلاین به صورت حضوری، ستاد مهر ۱۴۰۱ از همه ظرفیت خود جهت کاهش ترافیک و برقراری آرامش در شهر استفاده می‌کند.

او افزود: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان طی ارتباط با اتحادیه کامیون‌داران و خاکبرداران به خودروهای سنگین از جمله میکسرها اعلام کرده است که ساعات تردد در شهر را تغییر دهند.

او خبر داد: بر این اساس خودروهای سنگین از تاریخ ۲۵ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه تنها در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۴ و ۱۷ مجاز به تردد هستند.

او با اعلام اینکه هماهنگی‌های لازم با اتحادیه حمل بتن آماده جهت تغییر ساعات تردد نیز صورت گرفته است، گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک در زمان آغاز و پایان فعالیت مدارس در بازه زمانی ذکر شده انجام شده است.

او افزود: ناوگان باری و کمپرسی از ساعات ۶ صبح الی ۲۳ هیچ گونه فعالیتی در سطح شهر نخواهند داشت و تنها در ساعات ۲۳ الی ۶ صبح اجازه فعالیت دارند.

عبداللهی با اشاره به اینکه تیم‌های نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان در بازه زمانی ستاد مهر افزایش خواهند یافت، بیان کرد: اگر بازرسین سازمان، رانندگان حمل بار را به صورت غیرقانونی در ساعات اعلام شده در سطح شهر رویت کنند شماره پلاک خودرو آنها به پلیس راهور اعلام شده و در صورت لزوم به پارکینگ منتقل می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.