تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 8:39
کد خبر : 3587

مدیر خیریه نذر سلامت:

نذر سلامت آرامش بخش خانواده ها

نذر سلامت آرامش بخش خانواده ها
سید علی موسوی مدیر خیریه نذر سلامت پیرامون شروع فعالیت این مجموعه گفت : خیریه نذر سلامت به صورت تخصصی درامر سلامت فعالیت دارد و در سال 1399با شروع بیماری کرونا درموکب حضرت زهرا و بادرخواست کادر درمان جهت خرید تجهیزات پزشکی برای بیماران که در مراکز درمانی بستری بودند ومشکل تجهیزات پزشکی درمنزل داشتند آغاز به فعالیت نمود.

موسوی اهداف خیریه رادر اختیار قراردادن تجهیزات پزشکی به صورت امانی ورایگان برای بیماران بستری شده درمنازل برشمرد و گفت: این خیریه با توجه به هزینه سنگین تجهیزات پزشکی و در راستای کاهش آلام خانوادها اقلام را به صورت امانت و صلواتی به هموطنان برای مدت ۱۵ روز تحویل می دهد .

وی درادامه افزود:تاکنون بالغ بر۱۳۶۰۰ پرونده جهت خدمت به هموطنان از سراسر کشوربابت تحویل تجهیزات تخصصی پزشکی تشکیل شده است . مدیر خیریه نذر سلامت درادامه گفت :تجهیزات اکسیژن ساز،کپسول اکسیژن،تخت بیمارستانی ،تشک مواج و…. دراین مرکز با کمک خیرین تهیه شده است و بیماران با ارائه گواهی پزشک مربوط می توانند از این خدمات به مدت ۱۵ روز به صورت رایگان استفاده نمایند.

موسوی در ادامه بیان داشت :هم اکنون ۳۵۰ بیمار در منازل تحت پوشش خیریه می باشند که پس ازترخیص ازمراکز درمانی تجهیزات مورد نیاز را از خیریه دریافت نموده اند.

وی درادامه گفت :تمام اقلام پزشکی با کمک خیرین ونذورات مردمی تهیه شده است .

موسوی به مراکز ارائه خدمات تحت پوشش خیریه اشاره نمود وگفت با ایجاد چندین پایگاه درسطح شهر اصفهان توانسته ایم گامی کوچک در راستای کاهش هزینه بیماران با کمک خیرین برداریم.

وی تعداد مراکز تحت پوشش را ۵ مرکز برشمرد که همشهریان می توانند با مراجعه به مراکز پایگاه اصلی خیابان احمد آباد خ نظام الملک کوچه ۲، بیمارستان عیسی ابن مریم جهت تحویل کپسولهای اکسیژن پایگاه امام زاده ابوالعباس خوراسگان جهت کپسول اکسیژن وتخت بیمار در ساعات اداری پایگاه بیمارستان صدوقی(بیمارستان صحرایی سپاهانشهر در زمینه کپسولهای اکسیژن وپایگاه شهرک امیر حمزه درموکب احباب الحسین از خدمات فوق با شرایط اعلام شده خیریه استفاده نمایند .

موسوی یاد آور شد: خدمات به بیماران دربرنامه های بلند مدت وکوتاه مدت ارایه می شود که امیدوار هستیم بتوانیم خدمات را افزایش بدهیم .

وی درادامه گفت :از مسولان شهر درخواست داریم جهت همکاری وهمراهی واطلاع رسانی خدماتی که انجام می شود کمک خیریه باشند به دلیل اینکه بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بیماران در منازل بلا استفاده می باشد و با اطلاع رسانی در سطح شهر همشهریان می توانند این تجهیزات را به صورت امانت دراختیار خیریه قرار بدهند وخیریه واسط بین بیماران نیازمند و همشهریان می باشد.

مدیر خیریه نذر سلامت در ادامه به لزوم همکاری با سازمانها وادارات مختلف اشاره نمود و بیان داشت : مراکز اداری با همکاری با خیریه شرایطی را فراهم آوردند که در صورت لزوم پرسنل تحت پوشش بتوانند ازخدمات پزشکی و…خیریه استفاده نمایند.

موسوی درادامه افزود : تمام همشهریان که تمایل دارند در خیریه نذر سلامت امام زمان فعالیت نمایند می توانند در جلسات ۴ شنبه های امام رضایی شرکت نمایند و حضورا و مستقیما از خدمات خیریه استفاده نمایند .

مدیر خیریه نذر سلامت به تجهیزات موجود در این مرکز اشاره نمود و افزود :در حال حاضر ۳۸دستگاه اکسیژن ساز،۲۵ دستگاه بایپپ و۸۰۰کپسول اکسیژن و۳۰تخت بیمار و… از طرف خیریه به بیماران جهت خدمات پزشکی ارائه می شود .

وی در پایان بیان داشت امیدوار هستیم همشهریان در این امر خیر مشارکت بیشتری داشته باشند و بتوانیم سرعت ومیزان وکیفیت خدمات درسطح شهر اصفهان وکشور را افزایش بدهیم .

خبرنگار علی وطنخواه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.