تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 11:20
کد خبر : 2827

رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری چهارمین رویداد «پنجشنبه‌های فناور» با موضوع فناوری‌های نوین عمرانی

برگزاری چهارمین رویداد «پنجشنبه‌های فناور» با موضوع فناوری‌های نوین عمرانی
رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان شهرداری اصفهان گفت: چهارمین رویداد پنجشنبه‌های فناور با محوریت بررسی چالش‌ها و راهکارهای فناوری‌های نوین عمرانی روز 4 خرداد ماه در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی شایق با اعلام این خبر گفت: پنجشنبه‌های فناور عنوان مجموعه رویدادهایی است که در آن کارفرمایان نیازهای خود را به روشی که مورد توجه استارتاپ‌ها قرار گیرد، اعلام می‌کنند، بنابراین مخاطب این رویدادها عمدتاً شرکت‌ها، گروه‌های خلاق و نوآور و شرکت‌های دانش بنیان هستند.

او با بیان اینکه تاکنون سه دوره از رویداد پنجشنبه‌های فناور با محوریت خدمات ایمنی و مدیریت بحران، آب و پساب و ترافیک و حمل و نقل برگزار و چند قرارداد مرتبط نیز در این زمینه با شرکت‌های دانش بنیان منعقد شده است، افزود: در چهارمین رویداد نیز چالش‌ها و راهکارهای فناوری‌های نوین عمرانی با حضور مدیران شهری این حوزه همچون اصغر کشاورز راد معاون فنی و عمرانی شهرداری اصفهان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از اساتید دانشگاه و نمایندگانی از چند شرکت دانش بنیان بررسی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: برخی از مشارکت کنندگان در برگزاری این رویداد عبارتند از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، اتاق بازرگانی صنایع معدن و کشاورزی اصفهان، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان اصفهان و بنیاد فضای کار اشتراکی مکعب.

به گفته رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش بنیان شهرداری اصفهان، چهارمین رویداد پنجشنبه‌های فناور روز ۴ خرداد ماه از ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

فناور

فناور

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.