تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 11:28
کد خبر : 2834

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خبر داد:

برگزاری رویداد «تکیه گرد» همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در تخت فولاد

برگزاری رویداد «تکیه گرد» همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در تخت فولاد
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری رویداد «تکیه گرد» همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در این آرامستان تاریخی خبر داد.

ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: برنامه تکیه گرد با هدف تمرکز بر ظرفیت‌های معنوی و گردشگری تکیه میرفندرسکی (حکیم و دانشمند دوره صفوی) همراه با آیین نکوداشت و تکریم تکیه برگزار می‌شود.

او افزود: معرفی مشاهیر و شخصیت‌های برجسته مدفون در تکیه میرفندرسکی، روایت تاریخ و هویت تکیه، بازدید از جذابیت‌ها و عناصر گردشگری تکیه از جمله آثار خوشنویسی میرعماد حسنی خطاط برجسته عصر صفوی، بناهای آرامگاهی، نقوش و خطوط، سنگ آب‌ها و طشت آب‌ها، سقاخانه و حجاری‌های نفیس تکیه از رخدادهای این رویداد گردشگری خواهد بود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: رویداد گردشگری تکیه گرد روز ۷ اردیبهشت ماه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۶ عصر در تکیه میرفندرسکی میزبان عموم شهروندان و گردشگران است.

او افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های فراوان معنوی، هنری، گردشگری و معماری در تکایای تخت فولاد این رویداد گردشگری در طول سال برای سایر تکایای نیز اجرا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.