تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 12:43
کد خبر : 3011

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

آشنایی با مادی‌های اصفهان در رویداد گردشگری «میراث مادی‌ها»

آشنایی با مادی‌های اصفهان در رویداد گردشگری «میراث مادی‌ها»

علیرضا مساح با اعلام این خبر گفت: رویداد فرهنگی و گردشگری «میراث مادی‌ها» با همکاری منطقه ۹ شهرداری اصفهان و با هدف معرفی ظرفیت های گردشگرانه مادی های اصفهان به عنوان میراثی ارزشمند برگزار می‌شود. او افزود: معرفی مادی‌های اصفهان و آداب و رسوم مربوط به آن‌ها مانند آب ریختن بر سر نوزاد، تعویض لباس

علیرضا مساح با اعلام این خبر گفت: رویداد فرهنگی و گردشگری «میراث مادی‌ها» با همکاری منطقه ۹ شهرداری اصفهان و با هدف معرفی ظرفیت های گردشگرانه مادی های اصفهان به عنوان میراثی ارزشمند برگزار می‌شود.

او افزود: معرفی مادی‌های اصفهان و آداب و رسوم مربوط به آن‌ها مانند آب ریختن بر سر نوزاد، تعویض لباس داماد و… در قالب نمایش و نمایشگاه از بخش های مختلف این برنامه است. همچنین در این زمینه کتابی آماده‌ شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مادی های بوستان مهر در خیابان آتشگاه، جنب کوه آتشگاه و خیابان شهیدان تیموری از جمله مادی هایی است که در رویداد گردشگری «میراث مادی‌ها» به حاضران معرفی می شود.

او با بیان اینکه این برنامه به صورت رایگان و ویژه عموم شهروندان برگزار می شود، خبر داد: رویداد میراث مادی‌ها از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.