تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 10:57
کد خبر : 3005

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری برنامه «حومه‌گردی» با محوریت جاذبه‌های گردشگری شهرهای اطراف اصفهان

برگزاری برنامه «حومه‌گردی» با محوریت جاذبه‌های گردشگری شهرهای اطراف اصفهان
رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه «حومه‌گردی» با محوریت آشنایی با جاذبه‌های گردشگری شهرهای اطراف اصفهان خبر داد.

علیرضا مساح با اعلام این خبر گفت: برنامه حومه گردی با هدف ایجاد فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهرهای اطراف اصفهان برگزار می شود و در این برنامه، شرکت کنندگان به شهرهای خوانسار، گلپایگان، کاشان، پیربکران و نایین سفر می کنند.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد، در پیربکران از مقبره پیربکران، پل بابامحمود، کبوترخانه و امام‌زاده و در خوانسار از دشت لاله‌های واژگون، کوچه باغ‌ها، پارک سرچشمه، آسیاب آبی و روستای وانشان دیدن می کنند، اضافه کرد: در گلپایگان بازار و مناره تاریخی گلپایگان، پارک جنگلی، ارگ تاریخی گوگد و مسجد جامع و در نایین نازین قلعه، امام‌زاده، خانه پیرنیا (موزه مردم‌شناسی)، کارگاه عبابافی محمدیه و مسجد تاریخی مقصد بازدید گردشگران خواهد بود.

به گفته او، همچنین سفر به کاشان از دو مسیر، نطنز، ابیانه، نیاسر و بازدید از گلاب‌گیری و مسیر دوم، گلاب‌گیری کاشان و بازدید از مناطق تاریخی انجام می شود.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به محض تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام برای یک دستگاه اتوبوس، تاریخ و زمان سفر مشخص می‌شود. همچنین محدودیتی برای تعداد گروه‌های اعزامی وجود ندارد و تمامی شهروندان در رده‌های سنی مختلف می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: متقاضیان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از تاریخ یکم خرداد تا ۳۱ شهریورماه از طریق تماس با مناطق شهرداری یا اداره کل گردشگری، با شماره‌های ۳۲۲۰۴۸۴۵ و ۰۹۳۰۷۵۶۳۲۱۵ برای ثبت‌نام اقدام کرده و یا در ساعات اداری (۸ تا ۱۴) به صورت حضوری به فرهنگسراهای شهرداری و اداره گردشگری مراجعه کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.