تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 10:28
کد خبر : 3066

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان:

هزار پروژه در شهرداری اصفهان اولویت بندی و زمان بندی شد

هزار پروژه در شهرداری اصفهان اولویت بندی و زمان بندی شد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از اولویت‌بندی و زمان‌بندی هزار پروژه در مجموعه شهرداری اصفهان خبر داد.

سعید ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: بالغ بر هزار پروژه ویژه سال ۱۴۰۲ بر اساس آغاز فعالیت پروژه‌ها و منابع مالی در چهار دوره سه ماهه اولویت‌بندی و زمان‌بندی شده است.

او با اشاره به بازنگری فرآیندها در مجموعه شهرداری اضافه کرد: حدود ۲۰۰ فرآیند هدف‌گذاری شده است تا مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد، همچنین بازنگری چارت و ساختار شهرداری در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مجموعه نشست‌های پنجشنبه‌های فناور در حوزه فناوری و پژوهش از سوی این معاونت گفت: نمایشگاه اصفهان اینوتکس، جلسات منظم شورای پژوهشی، فراخوان‌های پژوهشی، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها و تشکیل اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

او با تأکید بر اهمیت حوزه سرمایه انسانی و رفاهیات کارکنان شهرداری اظهار کرد: حفظ و رشد نیروی انسانی، جابه‌جایی‌ها، نظام جبران خدمات و جانشین‌پروری از جمله مواردی است که در این حوزه پیگیری می‌شود تا نیروی انسانی بتواند با انگیزه فعالیت خود را انجام دهد و در رسیدن به اهداف معاونت برنامه‌ریزی مؤثر عمل کند.

ابراهیمی با بیان اینکه تلاش می‌شود بازنگری برنامه و بودجه‌ریزی سالانه زودتر انجام شود، ادامه داد: فاز اجرا مبتنی بر مطالعات و طراحی به‌زودی آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها در پایان سال مالی به بهره‌برداری برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.