تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 11:24
کد خبر : 3234

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان:

گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» ساماندهی می‌شود

گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» ساماندهی می‌شود
مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.

علی باقری با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت قدیمی محلات اظهار کرد: امروزه محله‌محوری نظریه‌ای قوی با پشتوانه علمی و تحقیقاتی در علوم شهری است که در تمام راهکارهای مؤثر توسعه شهری به چشم می‌آید.

او افزود: بودجه لازم برای احداث پروژه ساماندهی گذر سرای هنرمندان واقع در بافت قدیمی محله شمس‌آباد در ردیف‌های بودجه سال جاری تخصیص پیدا کرده و عملیات اجرایی پروژه از نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان در خصوص جزئیات اجرایی پروژه تصریح کرد: ساماندهی گذر سرای هنرمندان حدفاصل خیابان کاوه تا کوچه حضرت ابوالفضل (ع) به‌طول ۱۶۰ متر شامل اجرای جداول سنگی، پیاده‌روسازی به مساحت ۸۲۰ مترمربع و اجرای سنگ کف ورودی گذر از نوع سنگ جندق چیذل به مساحت ۲۵۰ مترمربع اجرا و در باقی‌مانده مسیر احداث پاتوق شهری نیز پیش‌بینی شده که شامل اجرای جداول سنگی به طول ۱۱۰ متر و پیاده‌روسازی و اجرای سنگ کف مسیر به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع است.

او خاطرنشان کرد: هزینه اجرایی پروژه مذکور بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود که شامل قرارداد اولیه به مبلغ ۶۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و سایر هزینه‌های مربوط به ساماندهی گذر جنب قصر باستانی شمس‌آباد است که در دستور کار اجرایی منطقه قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.