تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 11:54
کد خبر : 3650

مدیر فرهنگسرای پرسش شهرداری اصفهان خبر داد:

اکران اختصاصی مستند سینمایی «کاپیتان من» ویژه مشاوران و روانشناسان

اکران اختصاصی مستند سینمایی «کاپیتان من» ویژه مشاوران و روانشناسان
مدیر فرهنگسرای پرسش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان از اکران اختصاصی مستند سینمایی «کاپیتان من» ویژه مشاوران و روانشناسان خبر داد.

مریم سامانی با اعلام این خبر گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری، توجه به سلامت روان شهروندان است و در همین راستا فرهنگسرای پرسش به عنوان تنها مجموعه‌ فرهنگی فعال در حوزه سلامت روان مردم اقدام به برگزاری رویدادهایی نو می‌کند که هدف از انجام آن، توسعه فردی مخاطب عام و خاص است.

او افزود: در همین راستا، مستند سینمایی «کاپیتان من» با موضوع «سفر به جهان شگفت انگیز مغز» ویژه مشاوران و روانشناسان شهر اصفهان به صورت اختصاصی اکران می‌شود.

مدیر فرهنگسرای پرسش شهرداری اصفهان با بیان اینکه روش‌های مختلفی برای توانمندسازی مخاطبان وجود دارد که یکی از آن‌ها اکران فیلم‌های مستند است، اظهار کرد: کاپیتان من نیز محصولی از سینمای هنر و تجربه و تولیدی بین رشته‌ای است که می‌تواند برای روانشناسان، مشاوران، جامعه شناسان و زیست شناسان مفید و موثر باشد.

او ادامه داد: این اکران اختصاصی با ۵۰ درصد تخفیف ویژه مشاوران و روانشناسان انجام می‌شود اما حضور عموم مخاطبان علاقه‌مند به این حوزه نیز مانعی ندارد، بنابراین مخاطبان عام نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.cinematicket.org برای تهیه بلیط اقدام کنند.

سامانی با بیان اینکه اکران مستند سینمایی کاپیتان من به تهیه کنندگی بهرام رادان، دوشنبه ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ در سینما ساحل، سالن نصف جهان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: سیاوش صفاریان پور کارگردان فیلم، برنامه ساز تلویزیونی و مروج علم، میهمان ویژه این اکران است.

او افزود: تحلیل فیلم نیز با حضور ماهگل توکلی دکترای روانشناسی و دانشیار گروه روانشناسی و رئیس آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه اصفهان و امیر قمرانی دکترای روانشناسی و دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان انجام می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.