تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 7:53
کد خبر : 566

امام جمعه اصفهان در دیدار با استاندار ؛

دولت ها وعده دادند ، ولی اصفهان هنوز با بحران آب روبروست

دولت ها وعده دادند ، ولی اصفهان هنوز با بحران آب روبروست
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در این استان گفت: بحران آب، مهم‌ترین مشکل و دغدغه اصلی مردم و مسوولان اصفهانی است و باید هر چه زودتر اقداماتی برای برطرف شدن آن انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار استاندار اصفهان اظهار داشت: دولت‌های مختلف برای حل مشکل آب در این استان قول‌ها و وعده‌هایی داده‌اند و تا حد توان خود، کارکرده‌اند اما هنوز بحران آب در اصفهان وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: بدون شک مساله آب، جزء مسایلی است که دولت می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند و اگر دیدگاه صحیح در میان مسوولان کشوری نسبت به این مساله وجود نداشته باشد، تصمیمات غلطی گرفته می‌شود که می‌تواند در آینده اهالی چند استان را دچار تنش کند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسوولان استان اصفهان به ویژه آقای استاندار مساله آب را جزء اولویت‌های خود قرار داده و به صورت مستمر آن را از مسوولان کشوری پیگیری کند.
استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از اقدامات خود اظهار داشت: در این مدت تلاش شده تا هماهنگی خوبی میان مدیران شکل گیرد و مسایل و اولویت‌های استان اصفهان شناسایی و دنبال شود.
سیدرضا مرتضوی با اشاره به پیگیری موضوع آب گفت: در مساله آب باید به قانون توزیع عادلانه آب و حقوق مردم و دولت توجه شود تا حقی پایمال نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.